לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


welcome to the HELL

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 326473568 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

התמונה הכי מצחיקה שיצאה לי XD


אם לא תקראו את ההסבר לתמונה לא תבינו מה מתחולל בה! אז קראו:

 

לפני חודשיים היה לי נופש במלון ואחותי צילמה אותי בבוקר.. 

היא קמה לפניי והייתה צריכה להעיר אותי מוקדם לארוחת בוקר חח אז לא רציתי לקום והיא בשיא השיעמום צילמה אותיXD

                                                                         v

                                                                         v   



למי שלא הבין - הבובספוג המבצבץ לו שם זה המכנס שלי XDD חח 

פאק הייתי כל כך עייפה חחח זה היה מצחיק><

 

 

 

נכתב על ידי , 27/8/2007 21:53  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™Prelude To Tragedy ב-30/8/2007 09:59



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#358;The Crow &#358; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#358;The Crow &#358; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)