לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


welcome to the HELL

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 326473568 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אני לא מאמינהה! הצלחתי!! :]]]]]]]


העהעהעהע אני כל כך שמחה!!

הצלחתי לתופף שיר! אבל לא סתם, ממש בצורה מלאה! אני יודעת לתופףףףף העהעהעה 33333>

כמובן בסתם, אין לי תופים אמיתיים :// הייתי רוצה |:

אם בא לכם לדעת איזה שיר, זה השיר של Nickelback - Hero ^^

באב. חפרתי בטח |:

 

 

 

נ.ב:

מצאתי היום תמונה של ווילה שהוא פאאאקינ' מזהה דומה

לג'וני דפ!! אליפותתת! אני כל כך מרוצה כי אני מתה על שניהםםם ~ריר~

קבלו ת'תמונה ;]

 

 

3>

נכתב על ידי , 16/8/2007 22:18  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -His Infernal Majesty- ב-23/8/2007 18:45
 



משפחת סימפסון - גרין דיי??


וואי זה היה כזה מצחיק הסרט הזה! אתמול ראיתי אותו במחשב שלי עם אחותי, אמנם האיכות הייתה

ממש ממש לא משהו, אבל אין היה שווה מאוד לראות אותו!

חחח היה איזה קטע בסרט שהייתה הופעה של גרין דיי, ואשכרה הדמויות בסרט היו ממש כמוהם!

ולא רק זה, הם גם דיבבו את עצמם! זה היה כל כך יפה! איך התלהבתי ^^

קראתי כתבה על גרין דיי, שהם אמרו משהו על הסרט והשקיעו הרבה מזמנם עליו (:  

חח קיצר אני ממליצה לכם בחום לראות אותו! סרט חמוד :]

 



גרין דיי 3>

 

נכתב על ידי , 14/8/2007 12:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -His Infernal Majesty- ב-14/8/2007 21:31
 



מזל טוב ללינדה!!!


!!!Congratulations To Linde

!!I Love You

!Keep on play great like always

 


 

!HIM ROCKS

 

 

נכתב על ידי , 12/8/2007 13:20  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -His Infernal Majesty- ב-14/8/2007 21:32
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לŦThe Crow Ŧ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ŦThe Crow Ŧ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)