לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המחורפנים של יובל


מה יש בבלוג שרוט? זה לא עוד בלוג על איזה ילד שיורדים עליו בכיתה, זה לא עוד בלוג על מישהו משועמם. זה בלוג שרוט במיוחד שלא מדבר על שום דבר שהוא לא שרוט, אלא אם כן השריטות שלו היא בצורה שלא כ"כ ברור שזה שרוט בצורה שרוטה. אני חושב שהבנתם: הבלוג הזה שרוט....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

זוהי רק ההתחלה של הסיוט הגדול ביותר של החיים שלכם


אהלן חב'רה!
כמו שהבנתם מהכותרת, הסיוט הגדול של החיים שלכם מתחיל ברגעים אלו.
~תופים~
~עוד תופים~
~נו כבר, תביאו תופים!~

אוקיי אחרי ששמעתם את התזמורת תופים המדהימה הזאת הגיע הזמן שאספר לכם על עצמי:
סושי
מחשב
מוזיקה
ואני חושב שזה מסביר הכל.
בגלל שזה הפוסט הראשון שלי ובכלל הבלוג הראשון שלי בישרא, אני לא אהפוך את זה לסיוט.
אז... ברוך הבא לגיהינום.
לא, אני רציני.

נכתב על ידי , 11/9/2007 14:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 29




39

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסושי. וזה הכל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סושי. וזה הכל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)