לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חלון הראווה שלי .


ולא, אני לא בובה

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

שבת שלום (:





שוב לא עידכנתי יומיים,

את האמת,

לא התחשק לי לעדכן ..

פשוט לא חשבתי שמישהו ימשיך לקרוא,

עכשיו יום שישי אני בטוחה שיש אלפי משעוממים

שרק רוצים תגובה בבלוג וישמחו להגיב לי D:

 

נידבו אותי היום לחידון ט'ו בשבט ?!

כווווס אמק מישהו יודע משהו ??

נמאס שמצפים ממני ליותר מידי /=

היום אצל דודים בחנוכת בית,

אחרי זה אצל סבתא ..

יהיה כיף ?! D:

 

 

אני חושבת שאני יהפוך את הבלוג לבלוג פרטי ,

כבר המון אנשים יודעים עליו ,

מה אתם אומרים ? P:

ד"א פוסט הבא כבר לא יהיו מפרידים לא קשורים ,

הבנתי שזה לא קשור .. D:

 

תראו מה הכנתי בשיעור -



רעיון נחמד של רוני הנחמדה ><

נכתב על ידי , 11/1/2008 14:27  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכלי ב-19/1/2008 17:36
 



מה כבר נשאר להגיד ?



 

מצטערת שלא עידכנתי כבר שלושה ימים ,

לא היה לי כל כך כוח וזמן להיכנס ולכתוב פוסט של חצי שעה,

ציפיתי לקצת יותר מ-5 תגובות

אחרי שנכנסו יותר מ-100 אנשים ,

החלטתי שאולי זה בגלל שהפוסטים צריכים להיות צבעוניות,

אז הוספתי כמה פיקסלים ,

שאם זה יעזור אני מאוד ישמח ^^

 

מה עבר עלי בשלושה ימים האלה ?

קיבלתי ציונים מעולים בספרות -100

בערבית -97

ובהיסטוריה -94

אין לי מושג איך הגעתי לכזאת רמה,

אבל אני מקווה שתיהיה לי תעודה טובה במחצית הזאת ..

מחר יש לי בחן בתנ"ך ובמדעים,

ממש אין לי כוח להתאמן ,

המורים מתנקמים בנו בגלל השביתה ,

אנחנו אשמים שלא נותנים להם מה שהם ביקשו ?!

שיהיה ><

 

היום דיברתי איתו,

המצב לא יכול להיות יותר טוב,

נראה לי שממש התחברנו,

סוף סוף לא איכפת לו ממנה ,

כל כך רוצה להיות כבר איתו 3 /  >

 

 

תודה למי שבאמת היה לו איכפת

והגיב בפוסט הקודם ולא סתם רצה שאני יחזיר לו תגובה (יש כאלה?!)

מקווה לקום מחר בבוקר

 

Kobi Kobi

 

 עריכה : המפרידים לא קשורים לצבע הפוסט /=

עריכה 2: שלטי פירסום :


נכתב על ידי , 8/1/2008 16:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kobi Kobi ב-11/1/2008 14:39
 



על החיים ועל המוות ?!


הממ טוב בסכ"ה אין לי מה לספר ,

אני בטוחה שאם הייתי מתחילה בשנה שעברה

הבלוג קצת היה יותר מעניין..

עם כל הריבים והצרות שהיו לי /=

השנה הזאת נעשת משעממת מיום ליום,

אין כ"כ הרבה הפתעות הכל בשיגרה

אם רק הוא היה רוצה גם

אולי היה משהו שונה ..

אבל לא זה לא הולך ככה

החיים תמיד קשים

תמונות לכל המבקשים,

לא נראה לי ..

כי אני מנסה שלא יזהו אותי פה ,

עד הבלוג הזה

כל החברות שלי היו קוראות ..

ולא יכולתי לרשום מה אני באמת מרגישה ,

ומה אני באמת חושבת ,

טוב אני לא רוצה ממש לחפור ,

תודה על כל התגובות מאתמול,

מחר אני יעדכן פוסט רגיל על אותו יום ..

שנה טובה לכולם

 

נחמד לעזור לאנשים -

 

 

Kobi Kobi

נכתב על ידי , 5/1/2008 10:59  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני עצמי - אירית . [: ב-11/1/2008 16:13
 



בלוג חדש - תתחדשי D:


כן, אז היו לי המוון בלוגים,

אבל כן, כבר נמאס

אני מנסה לפתוח דף חדש ,

זה הגיוני ?

מחר פוסט משעמם וגדול על כל מה שקרה השבוע ...... //=

לקוראים ?

איזה כיף לכם ^^

 

Kobi Kobi

נכתב על ידי , 4/1/2008 14:03  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kobi Kobi ב-4/1/2008 17:54
 





220

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKobi Kobi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kobi Kobi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)