לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Space


ילדה מאוהבת שחיי כמו כול ילדה אחרת... :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

תמונה בישביל יוליה




אני יאן ואיליה ^_^ חמודים

 



ביוש :)

נכתב על ידי SeX_KisA , 10/8/2007 13:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש כנסו


יש לי בלוג חדש כולם להכיכנס אבל הוא עוד לא מעוצב :)

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=456678

נכתב על ידי SeX_KisA , 9/8/2007 12:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנסו וזהו חעחעחעחע איזה רעה אני :)


קיצר אנשים הבלוג הזה כבר לא טוב הוא תמיד נתקע לי ואני כבר לא יכולה לעצב אותו כי זה לא נכנס לי.

אז אני עושה חדש עוד מעט עידכון עם הכתובת של הבלוג החדש.

 

אוהבת מואההההההה בעייייייי :)

 

וזה לא שם לי תמונות :(

נכתב על ידי SeX_KisA , 9/8/2007 12:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  SeX_KisA

בת: 31

ICQ: 376282592 

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSeX_KisA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SeX_KisA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)