לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם אלה החיים אז הם אחלה חיים


עוד בלוג אישי..

כינוי:  יש לי חיים יפים?

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עוד שאלון


היי מלא עדכונים היום! מתחשק לי שאלונים!

אז זה שאלון שלקחתי ממנה

ב24 שעות האחרונות...
1. בכית? כן כשההורים שלי החליטו לריב מול חברה של אורית.
2. צחקת? ברור!
3. חיבקת מישהו? את אמא?
4. עשית שטויות? ברור! אני אוהבת לעשות שטויות!
5. קנית משהו? לא נראה לי
6. רבת עם מישהו?  לא!!! D:
7. הייתה לך "שיחת נפש" עם מישהו?יאפ עם נעה
 
בנאדם ש...
8. שונאת? לא נראהלי שיש..
9. אוהבת? יש מלא! את כולם כמעט..
10. מתגעגעת אליו? כן!
11. חסר לך? כלום! חוץ מבצפר
12. עושה לך טוב להיות איתו?שירה,יובל,בנוס, עומריה, אפרת
13. הכי יפה שראית? יש מלאא
האם אי פעם...
14. עישנת? לא!
15. שתית אלכוהול? כן, שלוק פיצי מיין
16. לקחת סמים?  בחיים לא!
17. עברת על החוק?  לא
18. נשבר לך הלב? יאפ!
19. עשית משהו שלא רצית לעשות? ברור שכן אבל לא זוכרת מתי
20. הצטערת על משהו שעשית? על הרבה דברים..
21. בכית על מישהו? אולי
22. בכית על מישהי? אולי
23. שברת למישהו את הלב? נראה לי שכן
24. אמרת אני אוהבת אותך והתכוונת? כן
25. שיקרת? נראה לי אבל לא הרבה!
26. עזרת פעם לזקנה או לעיוור לחצות את הכביש? לא נראה לי..
27. תרמת פעם לקבצן?אולי
28. שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה? לא יודעת.. לא שזכור לי
29. בנית טירה מחול? כן! לא מזמן גם בניתי אמבטיית חול בנהריה..
30. היית במקום שהיית מוכן לשלם 1000 שקל כדי שאף אחד לא ידע שהיית בו? לא!
31. סיכנת את חייך עבור מישהו אחר? ברור!
32. היית בחקירה משטרתית? לא. אני גם לא מתכוונת להיות!
33. התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה? נופ.
* * *
34. בימים אלו את מאוהבת? כן
35. הדבר שהכי קשה לך איתו: כלום?
36. מישהו אחד שהיית רוצה להיות? עצמי ב ל ב ד
37. האדם האחרון שהתקשר אליך: רגע אני אבדוק..אמא
38. האדם האחרון שדיברתי איתו במסנג'ר: גל, בת דודה שלי
39. המקום האחרון שהיית בו :  חוץ מהבית? באוטו XD
40. הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים: החיים! חח
 
וזהו!
נכתב על ידי יש לי חיים יפים? , 20/8/2007 10:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שעה מגניבה


היי השעה 10:10
נכתב על ידי יש לי חיים יפים? , 20/8/2007 10:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון!


שאלון שלקחתי מיובל..

 

החבר שאתה הכי אוהב? אמ.. כולם!

החבר שאתה הכי מתגעגע אליו ? אין מישהו ספציפי נראה לי.. אולי לבן וליובל ולשירה ולנעה ולמיקה ולכולם!

החבר שעושה לך טוב על הללב ? שירה

החבר הכי מצחיק?שיר. הצחוק שלה קורעע

החבר הכי לא מצחיק ? מכולם אני צוחקת אז לא נראה לי שיש..

החבר הכי מוזר ? תלוי מתי.. בדרך כלל אני המוזרה אבל לכל אחד יש רגעים כאלו..

החבר הכי יפה? נעה ויעל כהן.. אל תעלבו כל השאר..

החבר הכי קרוב? יובל ושירה ונעה

החבר שאתה סומך עליו ? תלוי בקשר למה.. בדרך כלל על אפרת, שירה ויובל

החבר שסומך עליך? שירה ואני מקווה שכולם..

החבר שהכי השפיע עליך? אין מישהו ספציפי.. לא נראה לי שיש..

החבר הכי כשרוני?כולם!

החבר הכי חברמן? בנוס!

החבר הכי חרמן? יש כמה.. אני לא אכתוב מי..

החבר הכי מניאק ? אין לי מושג

החבר הכי אמיתי? יש הרבה.. אין לי כח לכתוב

החבר הכי מצליח? כולם יצליחו! אין מישו שלא!

החבר הכי צפוי ? לא יודעת ><

החבר הכי לא צפוי?לא יודעת ><

החבר הכי חכם? נעה

החבר הכי מטומטם? עומריה

החבר הכי מסטול? לא יודעת..

החבר הכי רומנטי?  בן?

החבר הכי רגיש? כולם?

החבר שאתה הכי רוצה לראות עכשיו? את כולם! שיתחיל כבר בצפר!!!

החבר שאתה תשמור על קשר עוד 10 שנים ? ממ.. אני מקווה שעם הרוב...

החבר שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה? כולם!

שחבר שאתה הכי מבין אותו ? שירה

החבר הכי עשיר: נעה!

החבר שתמיד מסתדר עם כולם? בנוס ועומריה!

 

זהו.. אל תעלבו.. באמת!

נכתב על ידי יש לי חיים יפים? , 20/8/2007 09:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליש לי חיים יפים? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יש לי חיים יפים? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)