לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על החיים שלי בין מה שמתחולל אצלי עמוק בפנים לבין המסכות שאני שמה בחוץ

כינוי:  - Afrodita -

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

חצי כוס מלאה?


ממ...כן טיפה רעילה (אושלא) של אופטימיות טיפטפה אל תוך כוס השמפניה (הדמניוניתאחושרמוטהשלי)
והבנתי שאני כן, כן, אני, חייבת לעשות סדר עדיפיות חדש דנדש מבית היוצר הפרטי שלי,
כי בלדבר אני טובה מאוד טובה, ובהלגיד:"זהו ממחר.." אני עוד יותר טובה,
אבל היי ילדה תתעוררי! את בת פאקינג 17 וחצי עוד שנה מהיום את חיילת בצבא!
ולא באלך להתחיל לשפר בגרויות באלפי שקלים אחרי הצבא נכון!?
אז פאקינג קחי את עצמך בידיים (במיוחד אם הן כ"כ שמנות!)
בקיצור מהיום והלאה זהו סדר העדיפיות שלי:
- לימודים
- רזון
- אנשים שאני באמת אוהבת (משפחה + חברה (נכון לעכשיו רק אחת אמיתית כזאת ישלי))
- עבודה
- לנוח מול הטלויזיה/מחשב
- הוא
- יציאות כגון: מסיבות, פאבים וכו'..

והכל בזכותך 3> אפה איי לאב יו סוו פאקינג בד!

הילדה הזאת היא כ"כ הרבה בשבילי,
אם יש בנאדם שאני יודעת שבאמת אוהב אותי ואני לא צריכה פאקינג להתחנן ולרדוף אחריו שיעזור לי זו היא.

ואתן?
אני מצטערת אבל לא ניראלי שאני באמת עד כדי כך חשובה לכן,
אז לצערי המאוד רב וגם המאוד כואב,
אני מתחילה לקחת ממכן מרחק,
גם אם זה אומר להתקע בבית ביום שישי,


אני מגלה בעצמי משו מאוד מוזר,
אי אפשר לשקר לי, ואני לא צוחקת,
אני קולטת שקרים מקילומטרים,
ומצד שני לפעמים אני כ"כ נאיבית,
זה פאקינג לא מסתדר לי!.


והוא, הוא מיוחד,
לא אני עדיין לא אוהבת אותו,
אבל הוא מיוחד,
אין לי איך לתאר אותו,
אבל הוא באמת מיוחד.
וניראלי שהוא עושה לי שם משו,
אני מקווה רק שהוא לא יפגע בי.
אין לי כוח שוב לבכות על הלב שלי שנשבר לו.
הייתי בטוחה שהמקום המקודש הזה כבר מת בגללו,
אבל כניראה שיש עוד תקווה.


סדר יום למחר:
7 בבוקר - מקלחת
7 וחצי - תה + 2 פירכית
הפסקת 10 בבצפר - מים
הפסקת 12 בבצפר- מים
14 - 2 פירכיות + מרק
18 - 2 פירכיות + עגבניה, מלפפון, גמבה + קוטג' 3%
21 - תה

לילה טובה 3>
נכתב על ידי - Afrodita - , 9/6/2008 23:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התקף שוקולד...


אז ביומיים האחרונים זללתי  שוקולד כמו שלא זללתי בחיים שלי,
אני מניחה שזה בגלל שאני אמורה לקבל, וזה כל פעם ככה.
וזה מעצבן אותי \=

אני כבר לא יודעת מה אני רוצה מעצמי ומאחרים,
כאילו ביקשתי מחברה שאמרוה להיות החברה הכי טובה שלי עזרה במתמטיקה,
והיא ממציאה לי כלמני תירוצים,
וזה ממש מעצבן אותי, אבל אני שותקת,
למרות שנאי יודעת שאם היא הייתה מבקשת ממני עזרה הייתי עוזרת לה גם אם לא היה לי נוח ומתחשק.
כאילו היא אומרת לי שחברה אחרת שלנו מתנהגת כלפייה בצורה לא הוגנת,
והיא מרגישה מנוצלת, והיא מתנהגת כלפיי בדיוק באותה הדרך,
ואני לא מבינה למה זה מגיע לי,
כי אני נותנת מעצמי בלי גבול, ואני חברה שלה עד הסוף,
אבל כלפיי זה לא ככה.
וזה פוגע, ואני שומרת את הרגשות האלו בתוכי במשך תקופה.
אין לי כוח לפתוח את זה ואין לי כוח לדבר על זה.
ואולי זאת אשמתי באיזשהו מקום.
ואולי הוא (3>) צודק, ואתן(3/>) לא חברות שלי עד הסוף,
ואיכשהו הצלחתן לשבור לי את הלב, אבל במובן הרע של המילה,
אבל אני שותקת וסופגת, הפכתן כבר לחלק ממני, וקשה לי לראות את עצמי בלעדיכן,
וזאת הייתה הבעיה הכי קשה שלי במשך כל שנות חיי מאז שנאי קטנה אני כזאת,
טוטאלית, או שנאי שונאת וזה עד הסוף,
או שאני אוהבת וזה עד הסוף,
ואם אני אוהבת בנאדם אני באמת אתן את כל כולי לאותו אחד, ולא יצפה לתמורה ולא יידרוש אותה,
ולא פעם ניצלו את זה.
וזה מתחיל להעיק עליי.
אבל איפשהו אני מרגישה שאם אני לא אהיה כזאת לא באמת יאהבו אותי.

ומה אני יעשה איתך?
אני לא מאמינה שתאהב אותי איי פעם,
באמת שלא מאמינה.

הינה דמעות מבצבצות להן, אבל ירדה לה רק דימעה וחצי,
אני לא יודעת מה עובר עליי בתקופה האחרונה אני לא מצליחה לבכות
וגם אם אני בוכה זה לדקה ולא זה לא ביטוי זה באמת ככה אשכרה 60 שניות ונגמר.
ילדה? לאן נעלמת? איפה את? תחזרי לעצמך!

ובחזרה אליכן (3/>) כן, אתן ששברתן את ליבי,
וזה אשכרה ככה לא אני לא לסבית צאו מהסרט,
אבל אתן 2 החברות הכי טובות שלי,
אבל אני לא באמת מרגישה חשובה,
לא במאת מרגישה מוערכת,
לא באמת מרגישה שאני תופסת אצלכן מקום בחיים, בלב

אולי ככה זה נועד להיות. מה אני יגיד.
שאני רק אתן מעצמי, בלי תמורה.
אני לא מצפה להרבה,
גם לא ביקשתי הרבה.
ביקשתי שתעזרי לי קצת.
אבל גם זה קשה לך, אז בסדר.
ואת? כל שיחה שלנו מסתיימת תוך 2 דק' ואז את אומרת שאת תחזרי אליי ולא חוזרת.
ואתה? אתה בחיים לא תאהב אותי, ואני יודעת את זה גם אם קשה לי להשלים עם זה,
אתה קר מדיי, מרוחק מדיי, ולא נוטה הכי ליצור איתי אינטרקציה, למרות מה שאני יודעת.

נמאס לי להיות אני,
נמאס לי מהעולם הזה,
מהאנשים האלו, האגואיסטים שיודעים לחשוב רק על התחת של עצמם,
ואתם יודעים מה? לא! אני לא אגואיסטית אני מסוגלת לדאוג קודם כל גם לאדם שנאי לא מכירה בשיט ואפילו לבנאדם שנאי לא סובלת אם אני ידועת שקשה לו.
תפסיקו להיות מרוכזים בעצמכם ובצרכים שלכם וברצונות שלכם ותתחילו להתחשב באחרים.

גועל נפש החיים האלו.
באמת שאני על סף התאבדות באמת שנמאס לי מהכל.
מהכל מכולם ומכלום.
ג מאימא שלי ומהפרצופים שלה של"אני עצבנית".
נמאס לי כבר.
חשבתי שלפחות היום נצא למסיבה, קצת להתפרק,
אבל לא גם זה לא.
העולם הזה פשוט דפוק.
נמאס לי, פשוט נמאס.

ושוב נחזור אלייך, אני באמת מרגישה מנוצלת,
אני בשבילך ברירת מחדל,
אני תמיד יגיד כן אם תבקשי או תרצי משו,
וזה נמאס עליי באמת שנמאס אני מרגישה כ"כ על הקרשים,
ואת אפילו לא שמה לב כמה את פוגעת בי.
וזה מעצבן.
ופוגע.
אבל אני לא מצפה כבר לכלום.
על ציפיות ויתרתי ממזמן.
עוד בתקופת גיל ה-8 שלי.
נכתב על ידי - Afrodita - , 8/6/2008 21:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,180

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- Afrodita - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - Afrodita - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)