לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

DEAD BLOG


You've never really made a mistake, until you've done it twice.

Avatarכינוי:  The_Black_Rose

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008


אני פשוט ירצח אותך
חבל שלא מתת! חבל שלא היה את החור השחור ואנחנו לא מתים עכשיו
בכל זאת אתה לא מאגיסט! היית מת אם היה חור שחור!!!!!
חבל!! כי עכשיו אני פשוט יצטרך להרוג אותך מעצבים אלייך..
אתה כזה מעצבן!! אתה גורם לי להכנס להיסטריה ועצבים מטורפים
איך סבלתי אותך?! אתה בכלל לא אומר לי כלום ורק המבט שלך גורם לי לחטוף כריזה >.<
אתה כ"כ פשוט כ"כ אוחחחחחחחחחחחח >.<
יום אחד אני פשוט יצרח עלייך על כמה שאתה מעצבן אותי וכמה שאני שונאת אותך!! שונאת על הכל
כי אתה חרא של בן אדם וזה מעצבן אותי >.<
כי חשבתי שאתה לא כזה.. כי האמנתי שאתה בן אדם אמיתי
ולא זבל כמו שאתה באמת!!!!!!!! אני לא מאמינה שחשבתי בכלל משו אחר
אני נשמעת בכיינתי מתלוננת אבל לא אכפת לי יותר
פשוט תעלם לי כבר מהעיניים כי בסוף מלראות אותך אני יכנס לבית משוגעים!!
נכתב על ידי The_Black_Rose , 12/9/2008 12:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The_Black_Rose ב-14/9/2008 20:21
 



שנה חדשה


השנה התחילה והכל חדש וטוב

והמגמה ממש סבבה (:

וטוב לי שוב בבצפר

חוץ מזה שאתה שם..

עומד לך כמה זמן לא ראיתי אותך.. ביום הראשון בכיתי בעזריאלי..

אני כבר לא יודעת מה איתך וזה מה שכ"כ הורג אותי

הסתכלת עליי היום.. ראיתי ניסיתי להתעלם..

אבל ראיתי שאתה מסתכל ישר עליי..

ראיתי מבט כ"כ עצוב.. כמו שאמרת לי פעם אני רואה שאת הולכת לבכות, וצדקת..

אתה נראת מיואש..

ראיתי את זה בעיניים שלך..

התאמצתי.. ירדתי המדרגות וכמעט פרצתי בבכי שוב

הבטחתי שזה לא יקרה יותר..

אבל באהבה לא שולטים נכון?..

מצד אחד אני כ"כ אוהבת אותך יפה שלי.. בעל העיניים המדיהמות שלי..

ומצד אחר אני פוחדת גם אם היה סיכוי

אני פוחדת להיות איתך שוב.. לא רוצה לבכות ככה

ראיתי אותך וכמעט החזקתי את עצמי בבכוח לא להגיד לך היי

אני מנסה לשים עלייך זין אבל ראיתי שאתה לא יכול גם לראות אותי

אבל למה רומה?. למה?.

אתה אהבת את לרה.. אז למה?

אני יודעת שאתה לא אוהב אותי.. אני מקווה לפחות..

אז למה?. גילית שרע לי?..

מי סיפר לך?.. מי אמר לך?..

לא רציתי שתדע.. לא רציתי שתדע שאני אוהבת אותך עדיין כ"כ

ואם ואם אתה יודע הכל מהבלוג..

אז רק שתדע..שאני יודעת הכל

את כל מה שאמרת.. אל תגיד לי שלא ניחשת שאני לא יודעת

אתה יודע מזה השקם.. אני מנסה לא לבכות

אבל כבר חודשיים אתה לא מפסיק להכאיב לי

אי אפשר לעשדות שום דבר להקל על הכאב

אני יודעת את זה.. היו לי חברים אחריך אבל אותך אני אוהבת

חשבתי שיעבור לי כמו עם כולם אבל איתך זה היה אחרת..

התגעגעתי אליך רומה

אבל אני יודעת שאם היית אוהב לא היית נותן לי לבכות ככה בגלל זה אני יודעת שאני לא רוצה אותך שוב כדי להיות הברבי שלך..

אז חוץ ממך הכל איתי בסדר הכל בלעדייך היה כ"כ בסדר עכשיו..

אני מצטערת על הכל.. על אהבה שלי אלייך.. הכל..

אלווהי שלא הייתי יודעת מי אתה כי אז לא היית יודעמ זה לסבול באמת בגלל אהבה

והזמן לא עושה את שלו כי חודשיים

ואני עדיין בוכהאני עדיין מתגעגעת.. ואם תדבר איתי אני יחטוף שווץ

פשוט תלך לעזאזל

נכתב על ידי The_Black_Rose , 2/9/2008 22:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של special~girl(התחרות) ב-6/9/2008 20:06
 





4,507

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe_Black_Rose אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The_Black_Rose ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)