לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יהיה אני אשר יהיה,כול בחירה נכונה וכול נתיב צודק


רק דרך אחת והיא לקבל את הדברים כפי שהם

Avatarכינוי:  ולרי מסנזון

בן: 34

ICQ: 296995545 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

אוקיי נחזור


המסע שלי רק התחיל,
ללמוד ולהשכיל,
נולדתי ניסיתי ללכת וכול הזמן נפלתי
למדתי לדבר אבל לפני זה למדתי להקשיב
לפני שלמדתי לאהוב למדתי לכאוב,
ולפני שאמרתי מה שעל הלב,למדתי לכתוב
למדתי לשנוא לפני שלמדתי לאהוב
למדתי לבכות ועם הזמן שחכתי איך,
למדתי לומר תפילה רק כדאי לשכח את הכאב
למדתי לסגור עיניים למציאות הקרה
לפני שחלמתי חלום איבדתי תקווה,
ההתחלה שלי בעולם הזאת לא הייתה קלה,
אבל עם הזמן למדתי לא לאבד תקווה,
אני עדיין יודע לשנוא ומקווה שאני ישכח איך
אבל עכשיו אני גם אוהב בכול הכוח,ולומד לחייך
אני עדיין לא ממש זוכר איך זה לבכות,
גם ככה קשה לראות בעיניים רטובות,
אני עדיין מקשיב לפני שאני מדבר,
אני מתפלל ולא מוותר,
הולך ועדיין לפעמיים נופל,
לא איבדתי תקווה,ולשם שינוי אני גם חולם
נכתב על ידי ולרי מסנזון , 20/5/2008 16:10  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקרוב


בקרוב יהיה לי משהו לספר,אני יפרוק לאט ובכמויות,אני לא כותב בשביל אף אחד חוץ מעצמי,
וכשמישהו רוצה לקרוא בשבילי זה דומה למצב שבו אני נמצא בדרך למקום מסויים
ומישהו שואל אותי בדרך,"היי לאן אתה הולך"

נכתב על ידי ולרי מסנזון , 11/5/2008 19:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,083
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לולרי מסנזון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ולרי מסנזון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)