לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפטישית שרוצה להיותר רזה ויפה!


נמאס לי מהמשקל הנורא שלי! כאן תהיה מלחמה שבסופו של דבר אני אנצח- ולא האוכל! בהצלחה...

כינוי:  דידוש!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

לא הייתי פה הרבה זמן- אבל חזרתי!


הלך השבוע ד=פ=ו=ק...

גם לא נשקלתי כי הייתי במחזור..

 

מחר אני שוב בדיאטה נורמלית!

 

בהצלחה!

נכתב על ידי דידוש! , 28/8/2007 23:45  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלוםםם!


אתמול הלך בסדר פחות או יותר...

אני רוצה לשים תמונות של השומנים המזוועים שלי: (אני יודעת שאני שמנה- בשביל זה אני עושה דיאטה עכשיו)

 

הבטן: (בדר"כ אני מכניסה אותה... הפעם לא כדי שתראו)

הרגליים (הזוועה הגדולה ביותר):

 

עוד פעם הרגליים (הנקודה היא עקיצה של דבור... אווץץץץץ')

 

בטן +רגליים (בשכיבה):

 

והחלק הכי נורא בגוף שלי- השוקיים!!!

 

 

 

טוב... אתם לא צריכים להגיד בתגובות דברים מיותרים (כמו את שמנה או את רזה פחחחחח) אני יודעת שאני מלאת שומנים- ואני הולכת להוריד אותם!!!

בהצלחה יתקבל בברכה.

בערב אני אעדכן מה אכלתי ואיזה ספורט עשיתי.

בבי

נכתב על ידי דידוש! , 23/8/2007 14:23  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום חברימצ'ים..


מה קורה?

אז אתמול לא עידכנתי... ולגבי מה שאכלתי:

-נס קפה (40 קל')

-שניצל + סלט (300 קל')

-איזה מנה מוזרה במסעדה... אין לי מושג כמה קל' יש בזה... מקווה שלא הרבה.(נגיד 600 קל')

-חטיף גרנולה (200 קל')

מסתכם ב1150... אוףףףףף!!!! זה מלללללאאא אני רוצה לאכול כל יום 700-800! החטיף גרנולה הזה היה מיותר לגמרי!! לקחתי אותו כי התחיל לי בולמוס- ומזל שזה נעצר בחטיף הזה כי הלכתי ושכנעתי את עצמי שאני לא צריכה יותר מזה... ואני סתם שמנה שלקחתי אותו בסוף... אבל אני בכל זאת שמחה שבזה הסתכם הבולמוס!

אתמול עשיתי הליכה של חצי שעה, 50 כפיפות בטן... וחחחח הייתי שוב בקניון... קניתי בגדים מהממים לבת מצווה של אחותי- חולצה, חגורה, חצאים ונעליים= 1500 ש"ח- הייתי בשוק שהוצאתי כל כך הרבה... אבל אבא הסכים לי =]

 

היום:

-אני שותה עכשיו נס קפה (40 קל')

-בצהרים-פתיתים (150 קל') סלט (50 קל') 5 נקנקיות טבעול (130 קל') קטשופ (15 קל') (=הכל ביחד 350 קל')

-אחרי הצהרים- יוגורט דיאט (55 קל').

-ערב- אין לי מושג אבל לא משהו שיעבור את ה300-350 קל'.- **עריכה- כן עברתי את ה350 נראה לי... אבל לא בהרבה.... לעומת זאת יצא שעשיתי היום המון ספורט!!!**

 

אני נוסעת היום בערב ללונה פארק- זה הרבה התרוצצות- שורף קצת קלוריות,ואני יעשה איזה 100 כפיפות בטן.

בהצלחה לי =]

יום טוב בובות!

אה... ועוד 5 ימים אני נשקלת... אני ממש במטח לדעת כמה אני.

לוב יו.

נכתב על ידי דידוש! , 22/8/2007 11:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדידוש! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דידוש! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)