לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

& My "Interesting" Life &



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 20416691 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

חזרתי :]


וואיי נזיכרתי בבלוג המעפן שליי..

והחלטתי לחזור :]

3 וחצי חודשים לא עדכנתיי.. חח שיא :]

טוב בקצרה בתקופה הזאת הכרתי אנשים חדשים.. היו המון סיפורים מסריחים..

והמון סיפורים יפים..

אני כרגיל בהתחלה חייה באשליות ואז הכל מתנפץ לי בפרצוף.! טוב אני חייבת להתחיל להתרגל.

אני לא הולך לכתוב עכשיו את הכל אבל אולי עם הזמן כן.

נראה.

 

בנתיים CYA.

נכתב על ידי , 11/3/2008 20:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדן ב-19/10/2008 15:25
 





3,734
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_RiT__x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _RiT__x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)