לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי הם סבל מה לעשות...



Avatarכינוי:  **נוי=רוק*

בת: 27

ICQ: 370012514 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

פוסטט חדשדש=]]]


היי מה קורההה אנשיםם???

החופש זה היה חראא

אני עברתי דירה בשכירות לקומיים מעלייי פנטאוז...

כיהדירה של בשיפוצים וכל כך חם בפנטאוז ולמרות שיש גג וכל זה חםםם אני שונא את הדירה הזאתת

מתגעגעת לאופיר!!!!♥

            ליטלושש♥

            נעמי♥

           ליזהה♥

          אלינושש♥

         מרום♥

        עידו☺

       גיא☺

      דוד☺

שלושת החננות שלי חחחחחח

 

כבר באלי לחזורררררר ללימודיםםם

ובאלי כבר ללכת לכמעט מלאכיםםםם

וואי לפני איזה שבוע עשרה ימים

אז הייתי אם קארין בפארק ואלכס (הבן) הוציא סיגריות והיא ניסתה לעשן אזה שחטה או שתיים

 מגעילל..

ואז היא רצתה עוד!! ואני אמרתי קאירן תיהרי אני לא מרשה לך את תתמכרי ואז היא אמרה נו פעם

אחרונה

והיא גנבה סיגריה מאבא שלה..

והלכנו מאחורי הבית היא עישנה איזה חצי סיגריה וזהו ואמרתי לה זהו ואז גם תמרה ניסתה איזהשלוש

 שחטות ואז אני ניסיתי 2 שחטות ואני

לא יודעת לעשן ובטעות לקחתי לראות זהווו!!

פעם ראשונה ואחרונה שעשיתי את זה!!!

כי זה באמת ממכררר ואתה רוצה עוד ועודדד ומסיגריה אחת או משחטה אחת זה מושך אותך אבל בכל זאת אפשר להתאפק!!

וכמה ימים אחר כך אז אלכס ורונן קנו נרגילה והלכו לעשן בצדד והם קוראים לנרגילה כוסית!?

סתומים וזה כל כך מגעיל אותי הנרגילה הזאת אשכרה חימנה אותם התרחקתי מהם אחר כך..

ואני לא רוצה ידיד כמו אלכסס

כי הוא מעשן שותה ומגעיל אותי פשוט

וסבתא שלי היום החוצה לטייל וראתה אם אלכס אם אמא שלו וניגשה אליהם וביקשה שהוא לא יתקשר

מאוחר בלילה והוא אומר לא נכון היא מתקשרת אליי מאוחר בלילה ואז אמא שלו אמרה היא בכלל

מצקשרת אלינו ב8 בבוקר ואז סבתא שלי קראה לה שקרנית כי אי מתעוררת רק באיזה 12 בצהריים!!

וקאירן אמורה להגיד לאלכס שהיא לא רוצה שום קשר איתו והיא אומרת לי

אבל אני לא רבתי איתו אזז מה גם להלא ממש מרשים להיות איתו

ואז מה אם הוא הבן היחדי בפארק הוא פשוט מגעילל והוא גם ל יהודייייי

פווו זה הי טוב לפרוק הכללל..

 

 

נכתב על ידי **נוי=רוק* , 16/8/2009 23:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,084
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**נוי=רוק* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **נוי=רוק* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)