לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבותיו של אלוהים


לא אנורקסית, אבל מפגרת. הבלוג נפתח בעיקר בשבילי לבקרה ומעקב אחרי הירידה במשקל... למרות שלא כל החיים שלי זה הפרעות אכילה, עוד מעט צבא ועבודה ואלכוהול ובילויים ובנות וגם קצת בנים.. אז אם בא לכם לקרוא על כל הדרכים לפגוע בגוף האדם, זה המקום.... (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

כל הדרכים מובילות אותי לשם!


פאקינג עליתי 5 קילו בגרעין המזדין הזה!!!

ועוד לחשוב שתכננתי בחודש הראשון בגרעין לרדת 6!

לפחות כבר הורדתי 2 מתוך ה5.

 

משמע אני עכשיו 70 קילו (כן ממוטה אני יודעת לא צריך להגיד), ויש לי חודש וחצי עד תחילת השנה החדשה בשיל להוריד בין 10 ל15 קילו!

הצלחתי להשיג שוב ריטלין אז עכשיו יהיה הרבה יותר קל, אמרתי לרופא התחלתי קורס פסיכומטרי וצ'ק הזרמת הריטלין חזרה לתיקנה.

2 מכדורי הפלא ביום ועוד 3 מכדורי המשלשלים והמשימה יכולה להיות מוצלחת!!

 

דאמט כל כך רע לי! אני לא מסוגלת להסתכל על עי אני פשוט מגעילה ווחה ובמקום לעזור לעצמי ולסתום את הלועה אני עוד חושבת לפעמים על לאכול!

כאילו לא מספיק לי שזה עושה לי בחילות, עייפות, רע והכי גרוע בגלל אוכל הגעתי למצב שלי היום.

 

כשאני לא אוכלת אני שמחה ובמים שאני אוכלת אני בכה!

 

לכן אני נשבעת כן חגיגית שלא חשוב מה עד שלא אסיים את 2 קופסאות הריטלין (שזה קצת פחות מחודש) אני לא אפסיק לקחת פעמים ביום! וימות העולם וגם אם זה לקחת מאוחר ואז לא לירדם!

 

ומיום ראשון אני חוזרת לעשות ספורט!

כל בוקר!!! חצי שעה ריצה ועוד רבע שעה פק"לים ומתיחות. ופעמים בשבוע ספינינג קורע תחת.

בימים שאני לא אקום לעשות ספורט העונש יהיה באוטו ערב משלשלים= משמע עדיך לקום חצי שעה קודם לספורט מאשר לא לישון כל הלילה הבא מלשלשל.

והעונש על אכילה שעל 200 קל' יהיה לחתוך.

 

אגב, בגלל ששנים לא עידכנתי, אז חתכתי לפני איזה חודש, מצאתי מקום טוב לחתוך בו שלא רואים כלום ויש הרבה וורידים.

מצחיק שלפני 4 שנים כתבתי שיר על מישהי שחותכת ורידים, ממש נבואה שמגשימה את עצמה...

 

אז ייאלה רבוטה,אני לא אוכלת ועושה ספורט ואם לא העונשים על כך יהיו קשים! ולמה עונש? כי אוכל זה רעל ומי שמכניס רעל לגופו כדאי שיח משלשלים כד להוציא אותו מהר אחוצה!

 

הכי חשוב זה לעולם אבל לעולם לא לוותר על מנה שנייה ביום של ריטלין גם אם נדמה לי שאני לא אהיה רעבה כי ככה בדיוק נשבר צום

נכתב על ידי לא אנורקסית אבל מפגרת , 8/11/2007 10:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  לא אנורקסית אבל מפגרת

בת: 35

ICQ: 280923083 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא אנורקסית אבל מפגרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא אנורקסית אבל מפגרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)