לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מזה השטויות האלה???



Avatarכינוי: 

בת: 29

Google:  Ortal_&_Bar





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

טוקיו הוטל !!


טוקיו הוטל

 

אתם בטח מכירים את טוקיו הוטל

או ששמעתם עליהם

 

ושמעתם שממש אבל ממש מעריצים אותם!!!

 

רק שאלה קטנה אל מעריצי טוקיו הוטל

 

הם הומואים???

 

ראינו הרבה תמונות של ביל ותום ביחד

אתם יודעים למה אנחנו מתכוונים

 

 

 

טוקיו הוטל הופיעו בארץ[לא יודעת מתיי... אבל בכל זאת]

היה כתבה בעיתון

שהאולם היה מפוצץ!!!

יותר מזה??

מרוב שהוא היה מפוצץ 6 אנשים נפגעו

 

אני לא מבינה מה יש לאהוב בלהקת הנאצים האלה??

 

הם בטח באו לארץ בשביל הפרסום והכסף

 

 

מצאתי בלוג של טוקיו הוטל

והיה שם פוסט  [מן הסתם]

הפוסט היה על המשפטים שהבנות בחו"ל רושמות על השלטים

הן ממש תרגמו את זה!!!

 

הנה הבלוג:

http://www.liveinternet.ru/community/tokio_hotel

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=383373

 

 

 

וזה הפוסט:

1.Bill und Tom, wenn wir konnten wurden wir euch unsere seele schenken

ביל וטום, אם היינו יכולות היינו מביאות לכם את הנשמות שלנו [פשש נושא רגיש..]

2.Spring doch !

נו תקפוץ כבר!!! [אם הבנתי נכון אז שיקפוץ כבר לתוך הקהל XD]

3.Georg! Du bist die Nr.1

גיאורג - אתה מספר 1!!

[חחחח אמרו שכשביל שם למה שכתוב, כמעט נפל לו המיקרופון מרוב תדהמה - לא נורא גם לגיאורגוש מגיע].

4.Bill ich spring mit dir oder f&#252;r dich

ביל אני אקפוץ איתך\בישבילך! [נואש נואש....]

5.Bill du hast nen geilen Arsch

ביל יש לך תחת שווה! [מעניין..:P]

6.Tom ich will dein Teddy sein..."

טום אני רוצה להיות הדובון שלך...

7.Bill lass mich dein piercing sein

ביל אני רוצה להיות הפירסינג שלך! [O.O?!?!]

8.Bill, streichel mich wie Toms teddy

ביל, תלטף אותי כמו ת'דובי של טום..

9.F&#252;r euch, machen wir uns sogar strafbar, doch ihr k&#246;nnt uns gerne mit Handschellen abf&#252;hren

בישבילכם נלך על כל פשע רק שתשימו עלינו אזיקים..[כאן זה נהיה יותר רציני חח]

10.BILL DIE S&#220;&#223;ESTE VERSUCHUNG SEID ES TWINS GIBT

ביל, תיאומים - זה הפיתוי הכי מתוק שיש...

11.Tom ich will wirklich nur redden

טום, אני באמת רוצה רק לדבר...

[XDDDDDDD הרגה אותי]

12.BILL SAG UNS DEN GRUND WARUM DEINE HOSE SO TIEF SITZT

ביל, תסביר לנו למה המכנס שלך יושב כל כך נמוך:P

13.DEINE HOSE GEF&#196;LLT MIR NICHT- ZIEH SIE AUS!!

המכנס שלך לא מוצא חן בעיניי....-תוריד אותו!!!!

14.Wer will schon Franzosen haben wenn man uns Deutsche haben kann ?

למה צריך צרפתיות כשיש לכם אותנו -הגרמניות [נימוק נחמד שהם מבלים יותר מדי זמן בצרפת]

15.Georg hat fusspilz

לגיאורג יש פרווה על הרגליים [WTF? חח אם עד עכשיו לא ראינו את זה עדיף גם לא לראות ^^]

16.dein Blick macht mich an

המבט שלך מדליק אותי [זאת של הכנה למשפטים הבאים XD]

17.Bill Gib mir den Stich ins Gl&#252;ck –

ביל, תן לי רגע של אושר![נשמע נחמד...רק שליד זה היה מצוייר קונדום]

18.Wir wollen nich mit euch ins Bett, die Tischplatte tuds auch"

אנחנו לא רוצות להגיע למיטה שלכם....גם שולחן נשמע טוב! [הופה...]

19.Tom leg die Gibbson weg heute spielst du auf mir

טום תניח ת'"GIBSON" היום אתה תנגן עליי...

20.''Tom, deinem Kind gehts gut''

טום, אצל התינוק שלך הכל טוב [הוו אני בטוחה שיש הרבה כאלה XD]

21.Bill? Ich will noch ein Kind von dir

ביל? אני רוצה ממך עוד ילד!!!! [ אממ...ביל?]

22.Bill, lass uns ein baby machen" dann Bill: "Was, jetzt gleich?"

בהופעה איזה אחת החזיקה שלט שהיה כתוב עליו:"ביל, תעשה לי ילד!"

ביל: "מה, עכשיו?

23.Bill, f&#252;r dich verlasse ich meine Freundin

"ביל בישבילך אני אפרד מחברה שלי" - את זה החזיק בן אחד וחייך,

ביל נמנע מתגובה אבל הבנות אמרו שהיה לו שווה ללכת עליו XD.

24.Tom ich will mit dir ein p*rno drehen du geiler sexgott

טום, אני רוצה להצטלם איתך בסרט פורנו, אתה אליל סקס!

25.Tom du bist ein Orgasmus auf 2 Beinen

טום, אתה אורגזמה על 2 רגליים! [אולי זה נשמע יותר טוב בגרמנית - גרסה בעיברית -

טום, אתה אורגזמה מהלכת!!!!-יש בזה משו XD]

26.Tom, du f*ckst mich schon mit deinem blick

טום, אתה מזיין אותי רק עם המבט [ממבט אחד אני גומרתתת חחחח XD אכן יש לוח מבא ממיס..אני צודקת בנות????]

27.Bill ich will deinen Bruder ****en"

ביל אני רוצה לזיין את אח שלך! [המ...מה ביל קשור? מה הוא אמור לעשות? להסתכל?? XD]

 

 

TOP10

 

1.'Tom & Bill wir ziehen euch die Kondome in Zimmer 483 &#252;ber'

טום וביל, אנחנו מחכות לכם עם קונדומים בחדר 483.

2.Bill, keine sorge, keiner stirbt als Jungfrau, denn das Schicksal ****t jeden! - Und zur Not sind ja wir auch noch da -

בהופעה החזיקו את זה, בצד אחד - ביל אל תדאג, אף אחד לא מת בתול - הגורל דופק את כולם.

בצד שני - ולפי הצורך נהיה שם איתך! [הפילוסופיה הגרמנית הורגת אותי כל פעם מחדש....איזה חפירההה]

 

3.טוב...מה שקובע פה זו היצירתיות...הבנות היצירתיות מפרנקפורט הרימו שלט בזמן השיר

Wo sind eure Hande?»

על השלט היה כתוב:

Wo sind eure schwanze

 

פירוש המילה האחרונה זה "זנבות".....ראיתם פעם מישהו עם זנב במקרה? [אני עדיין לא]

אחח.....היצירתיות..

 

4.Tom fi.ck mich &#252;bers ende der welt und wieder zur&#252;ck -

טום, תזיין אותי עד סוף העולם ובחזרה [יכול הליות דוקא ממש ממש משעשע לתאר את זה,

..

 

5.Tom wenn du leckst wird auch geblassen

טום, כשתלקק תקבל מציצה...[טוב זה כבר חוצה ת'גבולות יש דברים יותר גרועים אבל עדיף לא לפרסם אותם]

6.Gustav steck es mir endlich rein, dein geiles 3. Beine

גוסטב, תכניס לי סוףסוף ת'רגל השלישית שלך...אני כבר מפחדת לתרגם הלאה...

7.Georg zeig uns deinen harten Bass

גיאורג, תראה לנו את ה"בס" הכבד שלך...[לא, אל תחשבו שביקשו ממנו לשיר...]

8. כאן כבר יש יתר חפירה + יתר יצירתיות.

אחת המעריצוץ הרימה שלט שהיה כתוב עליו:

Bill, lass uns deine eier suchn..

ביל תרשה לנו למצוא את הביצים שלך...

[אממ.....בגרמניה יש חג כזה שקוראים לו פאסחה...ובחג הזה יש מנהג להחביא ביצים וילדים קטנים

 אמורים למצוא אותן....] - טוב אז...היצירתיות...

 

 

 

כה כה

תמונות קשות...

יותר נכון משפטים קשים

 

 

 

עד לפה הפוסט שלנוו

 

לכל מעריצי טוקיו הוטלל

אנחנו לא בכוונה של לפגועע

 

כל אחד עם הטעם שלו

מצטערים עם נפגעתם

 

 

תגיבו=]]

 

 

 

לנויוש

לא אהבת??

אל תכנסיי

 

 

נכתב על ידי , 29/11/2007 21:35  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



747

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrtal_&_Bar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ortal_&_Bar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)