לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של חן

בבלוג יש סיפור או סיפורים על דברים שקרו לי וכו וכו...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אנחנו לא מדברים...


היי

זה שוב הוא אנחנו כבר לא מדברים כמעט חודשיים אני לא יודעת מה יש לנו כי כל פעם שדיברנו אז התחלנו לריב ואי אפשר היה לדבר ככה ואני ממש עצובה אתם לא יודעים עד כמה כי זה החבר הראשון שלי ואף פעם לא ידעתי באמת מה זה חבר אמיתי שאפשר ליראות אותו כי הוא (החבר שלי לשעבר) היה מהאינטרנט ולא נפגשנו הוא בדרום ואני בצפון... אני ממש עצובה בבקשה תתנו לי עצות.

 

תודה

 

חן

נכתב על ידי , 20/8/2007 18:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבר


שלום שוב!!!

 

טוב אז בקיצור היכרתי מישהו מטיפו הוא היה ממש חמוד והכול עד... שהתחלנו לריב ואז היחלטנו שניפרדים ניפרדנו עבר כמעט חודש מאז כבר היתה לי יום הולדת ליפני לא הרבה זמן הוא התחיל לדבר איתי ולא ממש רציתי לדבר איתו אז ניסיתי להמציא לו תרוצים כמו לא יודעת מה מה שעלה לי בראש ואז יום אחרי זה ביקשתי סליחה והימשכנו לדבר הוא שאל אותי אם יש לי תמונות חדשות ושלחתי לו מהיום הולדת שלי ואז... הוא אמר לי שהוא חושב שאני גדולה ממה שאמרתי לו כי "החבר'ה שלך ניראים לי גדולים" אז אמרתי לו שאני יודעת והוא לא מאמין לי שאני קטנה יותר הוא לא מדבר איתי כבר כמה ימים ואני ממש עצובה ואני לא יודעת עם מי לדבר כי הוא גדול מימני בכמעט 5 שנים ולא סיפרתי עליו לאף אחד חוץ מעכשיו בבלוג אני ממש עצובה אם יש לכם משהוא להציע לי משהוא לעשות לא יודעת מה אבל כל דבר אז תכתבו אותו בתגובות.

 

תודה רבה

 

אוהבת חן

נכתב על ידי , 5/8/2007 20:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27

ICQ: 199122489 






הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחני בני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חני בני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)