לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i can always make you smile


smile to the world

Avatarכינוי:  freckles(:

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

תשובות לשאלון השבועי


מה את מעדיפה יותר, להיות בחברת המשפחה או החברים?
אממ.. האמת חברים ^^ ננוו טוב גם משפחה. אז עם שניהם

למי את מייחסת חשיבות רבה יותר - למשפחה או חברים?
משפחה בכל זאת יש קשר חזק יותר..

יום שישי בערב, יש לך שני אירועים. הראשון הוא מסיבת יום הולדת של חבר, והשני הוא חתונה של בת דודה. במה תבחרי?
חתונה של בת דודה^.^ אני בחיים לא אפספס את זה

האם את משתדלת לשמור על קשר עם המשפחה הרחוקה, או שאם זה לא ארוחה משפחתית זה לא בא בחשבון?
ברור אנחנו מדברים ממסנג'ר ומטילים ביחד וטסים ביחד לחו"ל זה ממש כיף

האם כשאת הולכת לחבר, את מעדכנת את הורייך או מישהו במשפחתך?
ברור עם לא היו הורגים אותי 0.0

האם ישבת פעם בארוחה משפתית אצל חבר? מה היה שונה? האם זה השפיע עלייך?
אממ.. שאלה מוזרה, הייתי פעם וכולם שתקו והיסתכלו עלי כאילו אני זומבי, זה היה מפחיד!! מאז אני לא הולכת לארוחות משפחתיות של חברים יותר

האם חבר ישב איתך פעם בארוחה משפחתית שלך? האם הרגשת בנוח עם נוכחותו?
אממ... אני לא נוהגת להזמין.. קצת מביך

עם מי את רבה יותר? עם החברים או עם המשפחה?
משפחה!!

לסיכום, מה תעדיפי, להיתקע במדבר עם החברים או המשפחה?
אממ.. למה במדבר?! שונאת מדבר:(

נכתב על ידי freckles(: , 22/6/2008 18:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי לכולם...

לפעמים אתם מרגישים שלפמי היומולדת שלכם כולם מתנהגים אילכם בצורה מאוד מוזרה? כאילו שאתם לא חשובים יותר ומתרחקים ממכם ומתלחששים מאחורי הגב שלכם?

                                     זה אומר שמתחננים לכם מסיבת הפתעה^^

 

אוקיי אצלנו בכיתה זה דבר דיי נפוץ ובגלל זה כדאי לנקוט בשיטות קצת יותר זהירות ולא חשודות לפני מסיבת הפתעה...

אז לכבוד היומולדת שלי (שיהיה עוד 4 ימים D:) אני עוזרת לכל מי שמתחנן מסיבת הפתעה להסתיר את זה בפני החוגג המאושר^.^

                          

                                                    אז קבלו את המדריך שלי למסיבת הפתעה כייפית:)

 

1. קודם כל חשוב שתבדקו שלילד\ה אין תיחנונים אחרים או שהוא בעצמו עושה מסיבה

2. תבחרו מקום מגניב שהילד\ה אוהב\ת ותנסו לארגן בו את המסיבה עם זה לא מתאפשר אז תערכו את המסיבה בבית של מישהו

3. תישאלו את ההורים של הילד\ה ותודיעו להם אל כיום המסיבה (לא שלב חובה, יש כאלה שמדלגיים אליו)

4. תזמינו את כל החברים הטובים של הילד\ה ותנסו לשמור אל פרופיל נמוך עם עיניין ההזמנות ורצוי שלא לעשות את זה ליד הילד\ה אפילו עם אתם משתמשים בקודים או הולכים לצד זהרקגורם לחשד יותר גדול

5. שלב מומלץ הוא להודיע לילדים שקשה להם להיתאפק אחרונים כדי שלא יהרסו את ההפתעה

6. תקנו עוגה חטיפים וכיבוד( ביום המסיבהאפשר להזמין פיצה^^ או כל דבר אחר)

7. תנסו לא להיראות מוזרים בין הילד\ה שאתם חוגגים להם כי הם יבונו את זה לבד גם עם אף אחד לא מודיע להם

8. אל תחריחו את הילד\ה לבוא איתכם ל"קניון" או כל מקום אחר ותתחילו לשאול את כל העולם "נכון שהוא צריך\ה לבוא איתי?"

9. בערב המסיבה נסו כמה שיותר לשמח את הילד\ה החוגג\ת ולא לגרום לו יומולדת עצוב או מעצבן

                   

                                              תודה שקראתם ומכווה שעזרתי לפחות לחלק מכם^^

נכתב על ידי freckles(: , 22/6/2008 17:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

איך אני מעלה קליפים מיוטיוב לכאן?:( לא מצליח לי 

                                                         

 

                                                          :) עוד 5 ימים

נכתב על ידי freckles(: , 21/6/2008 15:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

173
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreckles(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freckles(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)