לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ילדה ללא זהות

בת: 32

ICQ: 454480595 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אני שונאתתת אותך!!!! ! ! ! ! ! ! ! !


כןן...אני שונאת אותך!

יש בעיה עם זה? לא נראה לי. נראה לי שגם אתה שונא אותי.

וואלה...איזה קטע...קטע.

תפסיק לחשוב שהיא כן תרצה להיות בקרבתך. לבוא איתך לבית הכנסת. לחזור בתשובה..

אתה בכלל על הכדור?! לא נראה לי.

כרגע היא קטנה, לא יכולה להעיף אותך עם הזקן והפרצוף המסריח שלך ממנה. ברגע שהיא תוכל...אני מרחמת עלייך...פתאום תקלוט שגם היא..זאת שאתה קורא לה "המלכה"...לא אוהבת אותך. תתפוצץ לך הבועה בפרצוף.

"איפה שליהי?!" "איפה המלכה?" וואלה לא פה! זה המשפט היחיד שיוצא לך מפה. תפסיק. יש לך עוד שלושה נכדים. וד"א,סבא, קוראים לה "ליהי!" והיא מממש לא שלך!

שיחה מאוד נחמדה פתחת יום ראשון..."את לא תימניה, את לבנה!"  וואללללה!

אז זהו שאני גם נכדה שלך לצערי. אני גם תימניה...זה שאני לא שוללת את כל הגזעים האחרים וצוחקת עליהם בארוחת שישי...זה לא עושה אותי פחות שווה ממך...אפילו...זה עושה אותי יותר ממך!!!!

איזה קטע..קטע..!

באסה שבמקומך היה יכול להיות לי סבא מתוק, חם ואוהב. לא גזען, לא טיפש ולא מטומטם!

אני חושבת על זה ככה שסבא מנחם...הוא משלים את העבודה גם בשבילך..הוא מווושלם!

הייתי חייבת להוציא את זה.

נכתב על ידי ילדה ללא זהות , 21/4/2008 12:53  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה ללא זהות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה ללא זהות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)