לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Killing innocence

כינוי:  אבירה על סוס שחור

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012


הימים מקשים עלי, העייפות, המוות , הבדידות , אך אהיה חזקה בשבילך, האישה שלא שלי, השממה קוראת בשמי כה מפתה בריקנות הממלאה שלה, אך אהיה חזקה בשבילך, האישה שלא שלי, פנים יפות ותאוות בשר שורפות את עיניי ואת שאריות התקווה שבי, אך אהיה חזקה בשבילך, האישה שלא שלי, הטבע מאבד צורתו ושורף את ידי בתלות, אך אהיה חזקה בשבילך האישה שלא שלי. כובד משקל הציפייה והעיניים הבוהות מכביד על כתפיי וצורב את עורי אך אהיה חזקה בשבילך, האישה שלא שלי, הנני יודעת שכל זה ועוד חונק את צווארך אך אילו יכולתי הייתי לוקחת את החבל ממך ושמה על צווארי, אך את האישה שלא שלי
נכתב על ידי אבירה על סוס שחור , 17/12/2012 04:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,922
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבירה על סוס שחור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבירה על סוס שחור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)