לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My - LiFe ^ = P




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


מממממ , היי ( =

זה הפוסט הראשון שלי .

וואו מרגש .. , D ;

 

 

 

אז ככה .

שמי עדי , וישלי תבלוג הזה איזה 100 שנה

אבל רק עכשיו החלטתי לחזור אליו O =

הרבה השתנה מאז ..

אני בת 12 וסוווווווגדת ל - MCR ><

עליתי לכיתה ז' ולמזלי הרע ביותר

* נו במ'ת כאילו שרק החיים שלי חרא *

אני בכיתה הכי נוראית שיש בשכבה .

כולם אצלי פרחות / ערסים / וואנביז

או בעיקר רוב היצורים הגועליייייייים

שאני ממש לא יכולה לסבול ..

ונצא קצת מהשיט הזה ,

הלהקה הסגידה שלי ?

 

God , iT's McR

נכתב על ידי , 31/8/2007 18:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 220793585 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaDi _ xO ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aDi _ xO ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)