לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The answer, offcourse, is 42


i dont need no arms around me, i dont need no drugs to calm me, i have seen the writing on the wall! dont think i need anything at all! all in all it was all just bricks in the wall


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2010


מעולם בעבר לא הבטתי על עצמי בצורה שכזו, 

מעולם לא נתקלתי בדילמות כל כך אנושיות.

דינמיקות אמיתיות בין אנשים.

מעולם לא נחבטתי כל כך בעצמי על הרצון לשינוי,

אל מול הרצון להתנתק.

הקלות, זה משהו שנורא בקלות אפשר להחליק אליו.

אבל לא בקלות אני בוחר.

אם כי בקושי ובהתמודדות.

אחרי כל מה שעברתי בחודשים האחרונים. אני עומד שוב פעם על אותה צומת דרכים.

והפעם משהו שונה, הפעם משמעות הבחירה היא שונה.

פעם לא ידעתי, לא חוויתי, את כל הדברים הללו.

היום אני כבר יודע קצת יותר, מבין, חושב.

כמו שאמרתי, מעולם לפני זה, לא עמדתי על דינמיקות אמיתיות. 

מעולם לא באמת חוויתי אנשים במשימה שלי.

 

והיום, היום משהו שונה.

 

היום אני מסוגל להגיד, מה אני עושה.

מי אני באמת, באמת להסתכל פנימה ולראות תמונה די שלמה,

לראות את הפגמים, את הטוב, באמת לראות אותי, כבן אדם.

 

היום אני מסוגל לראות אנשים אחרים, כבני אדם, שלמים, על כל מורכבותיהם.

 

היום אני מסוגל לשים את האדם במרכז.

 

עדיין דרך ארוכה לפני. עדיין הרבה לעשות, הרבה לשנות.

פנימה והחוצה.

 

אני אחזור, ואמשיך, ואצור, את אותה ההתמודדות, שכנראה זנחתי עם הזמן.

 

נכתב על ידי , 4/12/2010 04:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHey You אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hey You ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)