לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


היי נונקי (:

ממ.. guess who !

טוב את יודעת P:

עמית כפית הלא מצחיקנית ! D:

איצבי לך חלקים את הבלוג.. וגם שמרתי את העיצוב

הקודם .. ככה שבלחיצת עכבר את יכולה להחליף את העיצוב [שאני לא יודעת אם בכלל אהבת :/]

את הרשימות אני אעצב לך אחר כל כשאני אעבור לאמא שלי XD

כי רק שמחשב שם שמורים כלל הדברים שלי .

אני מקווה שאהבת את העיצוב (:

[שמת לב שהחברות שלך מעדכנות יותר ממך ? XDD]

ממ.. טוב חייבת ללכת .

שמתי אותו כי הוא חמוד ואוהב אותך !שימי את העכבר וקבלי תיאור

 

3333333333>

 

עמית .

עריכה -

סיימתי את הרשימות .

מה אומרת ?

מחקתי הרבה דברים ..

כן קצת ריקות :/

אבל אני אוהבת אותן ! וגם אותך !
ואת שקס !

סוו.. לאטץ פרטי !

~ או שלא ~

נכון הכפתור ברשימות ששמתי חמוד ?

V לכל אלו העצלנים ושהאיקס הקטן החליט להיות רשע V


טוב אני אלך ..

 

 

33333333333333333>

עמית .
נכתב על ידי , 30/8/2007 12:46  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss. Noam ב-24/5/2008 13:28
 



פריצעע.@#%$#@# סתם כי משעמם לי בחיים. XD


היי פופציק.

אמ כאן איילת הרוקרית הקשוחה. (או שלא) XD אין לי מה לעשות אז

חלטתי לפרוץ לך בקשיחות!1 מוהיחעחעעיה. רציתי

למסור לך שאני ממש מעריכה אותך כחברה (תצחקי כמה שבא-לך,

אבל זה באמת ככה.) ואני לא רוצה

'להפסיד' אותך בגלל יוני >: כי הוא סתם בן והוא בכלל לא מאגניב כמוני!!1 או כמוך.D: ואני מאוד שמחה

שאנחנו נוסעות היום יחדיו עם טליה הכוסיט לנהלללללל.

כי נהלל זה שקס. או שלא. או שכן. |לי ולשלמה יש חילוקי דעות!!1 נו הוא הפיצול אישיות שלי. הלו!|

ואני לאהוב את נעה.3> כי נעה היא שקס בריבוע. *-*

וזהו... אבל אולי חשבת שנפטרת ממני, אבל רק חשבת!!1 מוהיחעעיעיאח.

נו אני עדיין לא הולכת. טוב אבל אני אלך עוד מעט

כי אני צריכה לבוא לטליה בליה שאכלה חציליה. *תתעלמי*

אני מתגעגעת אליך .____. את בכלל גם לא אוהבת אותי! את רע!1 רע!@##$%#

נעה תבטיחי לי שאת לא אבטיח. תבטיחי לי. [!!!!!!!1]

אני מקווה שהכנת את פנייך. כי היום תקבלי המון כריותוס בפרצוץ הלא שזוף שלך. P;

ואם את רוצה להשיב לי מלחמה את יכולה לעשות זאת בבלוגי :)

רק תלחצי פה. |אעהאחעחא פרסומת סמוייה!!11| #$%%##@

תודה שלחצת. לחצת, נכון? כי אם לא אני אעשה ממך קציצה מטוגנת ברוטב עמוק. (;

ויש לי מסר לאומה, לפני שאני הולכת.

נעה היא שקס. D: אבל גם אני. D: יאי אני מאגניבה. קולסבבי

ועכשיו בואו נתכבד בסמיילי שנעה הכינה. נראה לי. אבל אל תעתיקו!

 יאא נכון שהיא מוכשרת? כןכןכןכןכן!

 

טוב אני הולכת.  חייבת ללכת לטליה כבר. <:

אאאאאאאאיילת שלך. ^-^

נ.ב- אני זאתי שעיצבה לנונק את הבלוג. [;

3333> - נחמק כי לא התאים לעיצוב :/

>> אני מצטערת על התקף הלב שתחטפו כשתראו כמה פיגור יש בילדה.

וכמה היא מתלהבת מהמילה שקס. XD

נכתב על ידי , 24/8/2007 16:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדידושוקו . * ב-30/8/2007 06:47
 



סופסוף פוסט!!!


שלומות רבות לכם :)

אני יודעת שלא עידכנתי שנים אבל הנה עכשיו יהיה עדכון :)

3>

......

קודם כל תודה ענקית לאיילת אהובתי (3>) המדהימה שעיצבה את כללל הבלוג

איילת->תודה.פשוט תודה

הייהיתי מקרדדת אותה אבל היא סגרה את הבלוג שלה אוף

3>3>3>3>

........

יש לי מסך חדש!!!!!!!!!!!!!!

הוא ממש יפה הוא כסוף כזה וסקסי והוא LCD והוא 17 אינץ'

והוא חלק ואני מתלהבת ממנו ה-ר-ב-ה יותר מידי אבל

הוא כזה שמקסי לקסי (?)

:)

הקודם שלי היה דפוק לגמרי ושרוט וענק ומממכוער

אבל עכשיו אני צריכה מקלדת חדשה..נראלי שאני אקנה כמו של איילת

כי היא נוחה כזו..

.......

אני חייבת כסף~!~

אבל בגלל שאני צפלוחה בת 12 שנראית כמו בת 9

אני לא יכולה לעבוד בשומקום...גם לא אצל אבא שלי

כי הוא לא יכול לשלם לי כי זה יראה כאילו הוא גונב כסף לעצמו כי הוא המנהל...

ברררגגגגגגגג דאמט אני מרוששת לגמרי

רעינות?

לא חשוב.

......

הכנתי שלושה פיקסלים חמודי למדי

פלאפון חביב :S

כיסא נאגניב $_$

דיסק דבילי  

*שימו את העכבר על התמונה לקבלת ההסבר*

אני הכנתי הכל ממדריכים באינטרנט אז אל תעתיקו ..

אתם מוזמנים להגיב :)

.......

ועכשיו....

אין לי מה לשים!

אז נראלי שזהו....

אה!

מבצע..

 

מאחורי המאפינס:

1. 2. 3.4. < הוא שונה כי הוא מיוחד לאיילת 3>

 

1... שני .

2... עמית .

3... מכופתרות .

4... איילת

 

תרשמו 3>

 אז זהו נראלי :S

3>>

נעה שלכם. ^-^

# עריכה

 

עשיתי הגרלה D :

המצנחות הן -

מקום ראשון : המכופתרות !1\

אתן מקבלות - 2 חתימות .

תתנו לי את הקוד צבע שלכן

ומה אתן רוצות שיהיה כתוב על החתימה.

מקום שני : עמית (:

את מקבלת 2 כפתורי לינקוק D;

מקום שלישי : איילת P:

את מקבלת לינקוק בגודל 18

מקום רביעי : שני .

את מקבלת נשיקה גדולה XD

כי מקום רביעי לא ממש מחשיבים -.-"

 

פרסים בקרוב P;

 

 

 

נכתב על ידי , 5/8/2007 14:24  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .:::MOR:::. ב-20/8/2007 17:30
 



לדף הבא
דפים:  

2,334

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעה.3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעה.3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)