לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Im a jumping cream puff, what about U?


קוקוריקו

כינוי:  הפחזניה המקפצת

בת: 29

ICQ: 368656040 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008


עבודת השורשים הזאת הורגת אותי...

 

אני עובדת על עיצוב חדש, לא באלי סגול :O

מי שרוצה להיות נחמד ולהכין אני אשמח, אם לא לא צריך, אבל שימשיך להכנס.

 

 

 

 

 

 

אין לי כוח לבלוג צחוקים. מוחמוחמוחעחע

 

טוב, אנשים אל תשימו לב לפוסט הזה, רציתי לכתוב משהו אבל שכחתי.

אניווי, אל תלכו D:

 

נכתב על ידי הפחזניה המקפצת , 31/3/2008 06:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שכחתי אתכם שוב :P


מה לעשות, עבודת שורשים

 

לא התחפשתי בפורים, אז גם לא הלכתי, אז גם אין לי סיפורים ותמונות מגניבות.

 

אני אעדכן אח"כ, נו באמת הפעם :P

נכתב על ידי הפחזניה המקפצת , 23/3/2008 10:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מטיול שנתי D:


אהאה היה נחמד..

אבל אם היינו הולכים לדרום כמו החטניקים זה היה הכי שווה, אני אוהבת את הדרום

 

 

אניווי, אני לא מוצאת את הכבל של המצלמה אז תמונות אני לא אעלה עכשיו, אבל אני יכולה לספר כמה דברים.. D:

טוב... לא.

 

 

באיזה קטע בטיול המדריל החליט לעשות קיצור, שהכתות האחרות לא עשו, שהיה קשה יותר וקצר יותר.

רוב הקטע היה בעצם ירידה למטה בטיפוס על סלעים ורצפה משופעת, כל כמה דקות הוא היה צריך לעצור כדי שהפקצות הפחדניות יגיעו עד אלינו ולא יאבדו בדרך. נו, אלה שכל הזמן רק בודקות בפלאפון איך השיער שלהן נראה, לעזאזל את בטיול!

 

באיזשהו שלב הוא החליט שנמאז לו ולקח את שתי הילדות הכי איטיות שילכו צמוד אליו. אז אחת מהן סתם היתה איטית ובדקה את השיער שלה בפלאפון. השניה חיפשה כל הזמן במה לתפוס, אילו בענפון הכי קטנצ'יק בצורה שזה כבר מעצבן, אם האדמה לא היתה ישרה- היא היתה תופסת באבנים, בענפונים ובכל דבר....  זה היה איטי בצורה מזעזעת.

 

אני היחידה שנהנתה מהקטע הזה D:   כל השאר סתם פקאצות מעצבנות.

אני אעדכן אח"כ ואוסיף תמונות.

 

 

אה וראינו גם פרה מתה בדרך D:  היה כיף לשמוע את מקהלת הצרחות מאחורה, אני וגולי היינו צמודות למדריך, אבל שחכתי לצלם אותה.

איחחחס?? סתמו.

 

 

 היה גם קטע עם בוץ, שאלה שהיו מאחורהולאהיו לייד המדריך לא ידעו ממנו, וגם שם עצרנו כדי לחכות להם, והמדריך רק חיכה לראות משהו נופל xD  ילדה אחת עשתה חליקה ישר על התחת.  וצרחות לא חסרו לנו.

 

 

פקאצות

 

 

* אם את במקרה פקאצה, אל תקחי אישית. זה רק אלה בכתה שלי. P:

לול

 

נכתב על ידי הפחזניה המקפצת , 15/3/2008 07:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר


מחר טיול שנתי!

 

אוף לא בא לי.

 

 

משעמם...

בטח יהיה לי עוד איזה ציור עד סוף היום xD

סיי ייה נייס פיפל הו וויל אוד קומנט.

רייט? D:

http://www.youtube.com/watch?v=JAdCEJzug6A

 

רק מי ששיחק אי פעם סימס יבין D:

ביי

נכתב על ידי הפחזניה המקפצת , 11/3/2008 06:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

845
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפחזניה המקפצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפחזניה המקפצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)