לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...Beyond The Veil


.Speaking in killing words

כינוי:  Illusive Innocence

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

נמאס לי.


פשוט... נמאס לי.

 

טון הדיבור שלו, ההתנהגות, היחס שלו כלפיי... דיי! מספיק. אני צריכה לשים לזה סוף, ואני אשים לזה סוף כמה ימים אחרי היומולדת שלו. אני לא אהרוס לו את יומולדת 18. כנראה שעוד שבוע תגיע הפרידה הסופית.

 

לא משנה כמה אני מנסה לדבר איתו, כמה אני מנסה לתקן את המצב, כמה אני מנסה שיהיה בסדר... אין. זה לא עובד יותר. הוא השתנה, לרעה - יש לציין, וזה לא אותו אדם שהכרתי ואהבתי. ולצערי, זה לא מקל עליי בקבלת ההחלטה.

בא לי פשוט לקבור את עצמי מטרים מתחת לאדמה ודיי כבר.

 

ניסיתי היום לדבר איתו על מה שמציק לי, וכל מה שהיה לו להגיד זה "לא יודע", להמשיך עם השתיקה, וה"אין לי מה להגיד" שלו. "אני עייף". באמצע שיחה על משהו כ"כ חשוב, הוא עייף. אז בסדר, שיילך לישון.

אבל 10 דק' אח"כ, אני מתחברת לאייסיקיו ו"למרבה הפלא" - הוא מחובר.

"לא אמרת שאתה גמור? שאתה הולך לישון?"

"עוד מעט.."

 

אני, והרגשות שלי, שנינו - לא היינו מספיק חשובים בשבילו, מסתבר.

משחק לי אותה סופר-עייף בטלפון, כאילו הוא הולך להירדם על השפורפרת עוד שנייה. מסתבר שהוא לא היה עד כדי כך עייף אם הוא נשאר ער עוד 10 דק' אח"כ. זה מעניין.

 

כבר יומיים שלמים שכל מה שאני עושה זה לבכות רוב הלילה. לא רוצה. דיי. אני לא צריכה להרגיש ככה, אני לא צריכה לפחד, ולא צריכה להיפגע כל פעם מחדש.

חוסר הרגישות שלו פשוט מתעצם מיום ליום. הוא לא מכיר את המושג "אינטלגנציה רגשית".

אני מקווה שעם החברה הבאה שלו הוא לא יעשה את אותן הטעויות שהוא עשה איתי.

 

שנתיים... כ"כ כואב לחשוב על זה, על התקופה הכ"כ יפה שהייתה לנו, עד מלפני שלושה חודשים. קשר מושלם. עם מריבות, כמו בכל קשר, אבל אין מה להגיד - מושלמות בתור בני זוג הייתה בהחלט התחום שלנו.

 

אני לא יכולה להפסיק לבכות, ואני לא יודעת איך להפסיק את הכאב הזה. האמנתי באמת ובתמים שמצאתי את הסולמייט שלי, הנפש התאומה, האדם שאני אתחתן איתו. כ"כ הרבה תכנונים לעתיד, אחרי הצבא תכננו לעבור לגור יחד, אפילו דיברנו על חיות המחמד שיהיו לנו בבית. על החתונה עצמה.

בהחלט נשמע כמו תמימות של אהבה ראשונה, אבל זה לא היה זה. הייתה בינינו אהבה כ"כ חזקה... לא התאהבות, אהבה. לפחות מהצד שלי. אני לא יודעת אם אני אוכל להפסיק לאהוב אותו מתישהו...

 

אמא ישנה בסלון, ואני נאלצת להתייפח לי בשקט... עוד ועוד דמעות שצורבות לי את הלחיים.

 

למה זה צריך להיות ככה? למה?

אני כ"כ אוהבת אותו.... יהרוג אותי לראות אותו עם מישהי אחרת, אני לא יודעת אם אני אהיה מסוגלת להתגבר עליו, לא יודעת.. אני ממוטטת נפשית כבר שלושה חודשים ונראה לי שהגעתי לשיא ההתמוטטות ביומיים האחרונים. פשוט... לשיא...

 

אני רוצה למות. כ"כ נדוש, אבל כ"כ נכון. למילים האלו אף פעם לא הייתה עוצמה כ"כ חזקה, כמו שיש להן עכשיו.

 

אנחנו נפרד. אני לא יודעת מה יקרה אח"כ, אבל אולי אני צריכה להפסיק לחשוב על העתיד, כי הוא לא יועיל לי אם אני אומללה בהווה. זה היה צריך לקרות כבר מזמן, ואולי אם לא הייתי מסכימה לחזור אליו אחרי הפרידה הראשונה, אז הייתי קצת פחות ממוטטת עכשיו, אולי הייתי מצליחה להרגיש כבר טיפה יותר טוב בשלב הזה. אבל הייתי מטומטמת. 4 פרידות, ו-4 פעמים חזרתי אליו כמו טיפשה ולמרות שזה מאמלל אותי. חשבתי שאפשר לתקן את הקשר ההרוס שלנו.

אני מסתכלת על הקשר שלנו עכשיו בהשוואה לפעם ומתחלחלת. רק עכשיו אני מבינה עד כמה עצום הפער, וכמה קשה לגשר עליו, אם לא בלתי אפשרי לגמרי.

כנראה שזה באמת הסוף...

נכתב על ידי Illusive Innocence , 24/8/2007 00:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מבולבלת.


מצב כזה של חוסר אונים. הרי אני אומרת מה שאני מרגישה וחושבת מפורשות ולא מחביאה אף קלף בשרוול, כולם על השולחן, אז איך יכול להיות שהוא פשוט לא קולט?

אני בהלם כל פעם מחדש שהוא שואל את השאלה שבתוכה נכלל השם שלה כשרבנו על זה כ"כ הרבה פעמים ואפילו נפרדנו בגלל זה פעם אחת.

ואין לי עם מי לדבר, כי **** לא עונה, ו*** עם החבר והיא לא ראתה אותו כבר המון זמן, ועם ***** אני בכלל לא בקשר. בערך.

האמת שיש לי, אבל אני סתם מפונקת ולא רוצה להתפשר על פחות מהטוב ביותר, מהחברות הטובות ביותר, אז כנראה שאני לא אדבר את מה שרובץ על לבי היום.

 

חשבתי... לא יודעת... שהוא היחיד שבאמת מבין אותי, שעליו אני יכולה לסמוך הכי בעולם. אחרי הפרידה הראשונה שלנו הכל התערער איכשהו, הכל התבלגן ויצר לי במוח ובלב סערת רגשות עם המון צבעים שניתזים לכל עבר ומרוב בלאגן לא רואים שום דבר ולא מבינים מה קורה. כמו עכשיו. איך יכול להיות שאני מסבירה ומסבירה והוא פשוט לא מבין?

לא בכיתי היום בגלל זה. אולי בגלל שאני המומה מדיי ולא מעכלת, או שאני לא נותנת לעצמי לעכל כי כבר פיתחתי מנגנון אנטי-דיכאון שכזה, או במילים אחרות: הדחקה.

מה, הוא רציני? הוא באמת שואל ברצינות? זה נראה לי כ"כ מגוחך פתאום. "את מעדיפה שאני אסתיר ממך?" הוא בכלל לא הבין שזה לא העניין. הוא לא הבין שהעניין הוא שהוא חשב על זה בכלל מלכתחילה, וניסיתי להסביר אבל הפה התייבש וכבר לא ראיתי טעם, כי מיליון פעם כבר הסברתי ומיליון שיחות היו לנו על הנושא ומשום מה  אנחנו תמיד חוזרים לאותה נקודה.

 

אז שיתקשר. מה אכפת לי. מצידי שיתאהב בה. אין לי כבר כוחות נפשיים להתעסק בזה, ואולי מוטב לי שהוא יעזוב אותי ואני אשאר בודדה. זה יכאב בהתחלה נורא, אבל... חייב להיות עוד מישהו בעולם הזה שירצה להיות איתי, לא? בסה"כ, אני לא בתאדם עד כדי כך נוראית, והיו כמה שהתעניינו בי. למרות שאני לא רוצה אף אחד אחר...

אבל אני חושבת שאחד הדברים הבסיסיים בקשר הוא תחושת בטחון, שזה דבר שאבד לי בפרידה הראשונה שלנו, והוא, החבר, לא בדיוק מתאמץ להחזיר את הרגשת הבטחון, אז היא לא חוזרת.

זה לא שאני חושבת שהוא יבגוד, הוא לעולם לא יבגוד, פשוט לא הטיפוס, אבל התאהבות במישהי אחרת? יש סיכוי. ודיי גדול, אפילו, אם מדובר בה. כי הוא כן הרגיש אליה משהו, אפילו אם זה היה "רק לשנייה ואז זה נעלם, וזה רק כי הייתי מבולבל, הקרנת רגשות כזו ממך אליה". נשמע כמו זיון שכל. אבל הוא אף פעם לא משקר, אז זו סתם פלצנות לשמה.

 

נראה לי מגוחך כ"כ שאני צריכה להסביר את עצמי בכל פעם מחדש על אותו נושא. זה משהו שהוא כבר מעבר ליכולת שלי. אני לא רוצה להכריז שוב על פרידה, מספיק, היו-יו הזה מיותר, וזה מתחיל להיראות כאילו אני סתם משתמשת בפרידות כנשק במריבות שלנו. זה כ"כ לא ככה. אני פשוט לא רוצה, לא יכולה, לא מסוגלת להסביר את עצמי מיליון פעם באותו עניין. וזה לא שאני לא יודעת להסביר את עצמי, למזלי ניחנתי בכושר ביטוי מעולה, והוא מבין מה שאומרים לו, רק שתוך 5 דק' הוא שוכח, וכמו ילד קטן שצריכים להסביר לו דברים שוב לא מבין מה הבעיה. האמת, הוא מבין, אבל כנראה שלא כ"כ מזיז לו.

לא מזיז לו פשוט שמפריע לי.

 

"טוב, תתקשר אליה"

"זה טוב כועס, טוב של סבבה, או טוב של 'זה מציק לי'?"

והסברתי שהוא יודע שזה מציק לי. הוא לא הביע נכונות לא להתקשר אליה, ושוב אני יושבת ומסבירה לו שעצם העובדה שהוא רוצה להתקשר אליה מפריעה לי. והוא לא מגיב. כי לא אכפת לו שזה מפריע לי, רק אכפת לו אם אני אכעס אח"כ או לא, אם הוא "יאכל סרטים" על זה או לא. מה שאני מרגישה לא נכלל בכלל במשוואה. עובדה, אם היה נכלל - הוא לא היה שואל אם הוא יכול להתקשר מלכתחילה כי ברור לו שזה מציק לי. הוא רק רצה לקבל את האוקיי על זה כדי לא "לאכול סרטים" ממני אח"כ.

 

אני לא יודעת מה לעשות עם כל המצב הזה. באמת, אני פשוט כבר אובדת עצות. להפרד שוב? זה כבר ייראה כ"כ מגוחך. לבטוח בו ולרדת מזה? בסדר, אני יכולה לעשות את זה, אבל מה אני יכולה לעשות עם העובדה שלא אכפת לו מדברים שמציקים לי? כי אם זה ככה בנוגע אליה - זה ככה  בנוגע להכל. ברגע שלא אכפת לו - לא אכפת לו. הוא מעמיד את הרצונות שלו לפני ההרגשה הטובה שלי, וזה דבר שאני בחיים לא הייתי עושה לו. בחיים. כי ככה לא מתנהג בנאדם שאוהב. אז האישיו שלי בעצם פחות קשור אליה ויותר קשור לבעיה הזו, כנראה הקטע איתה כ"כ מציק לי כי בזכות הקטע איתה אני בעצם רואה את היחס שלו כלפיי ואת זה שהוא מעמיד את הרצונות שלו לפני ההרגשה הטובה שלי. זו לא בעיה שהולכת להיעלם, וכנראה שהוא לא קולט שזה, יותר מהקשר איתה, מציק לי.

 

מה עושים במצב כזה? מה? הדבר היחידי שאני יכולה לחשוב עליו זו פשוט פרידה. סופית. לגמרי. מצידי להתאבד אח"כ. כי אני פשוט לא יכולה להיות עם מישהו שזה היחס שלו כלפיי, למרות שאני אוהבת אותו יותר מדיי...

נכתב על ידי Illusive Innocence , 22/8/2007 19:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Loneliness


הלוואי שהייתי יכולה להתחבא מאחורי מסך של שנינות וציניות ודיכאון מדומה, כי למעשה הכל הולך כשורה ואני בעצם עוד סתם ילדת שמנת מפונקת. אבל זה לא ככה.

בתוך כל המסע הזה של החיפוש העצמי והניסיון לשינוי, להפוך את השלילי לחיובי, אני סותרת את עצמי פעמים רבות. יודעת שזה הדבר שאני הכי זקוקה לו, ומצד שני לא מאמינה לאני עצמי, כי היא משקרת יותר מדיי.

זו מן בדידות שקשה לי איתה, ומצד שני, אולי עדיף כך.

ואולי בדידות היא בכלל לא דבר רע. מצד שני, היא לא דבר רע כשבוחרים בה. אך כשהקללה נגזרת על מישהו, ייתכן שהיא יותר מנוראית.

למרות שהבדידות היא לא דבר שבחרתי בו בתקופה האחרונה, אולי זה הדבר שאני זקוקה לו יותר מכל. אני מנסה להילחם, לקבוע, לצאת, מפחדת לבזבז את טיפות החופש האחרונות שנותרו לי בבית, כי ברור לי שהשנה החדשה שאני עומדת לפניה קשה מאוד, אבל אולי בעצם לא צריך להילחם, אלא פשוט לשבת, להירגע ולעשות את מה שגורם לי להכי טוב.

אבל... מה אם מה שגורם לי להרגשה הכי טובה, הוא בעצם מפגשים חברתיים וצחוקים מלווים בעשן של נרגילה ו-וודקה זולה?

 

גיל הטיפשעשרה, indeed.

נכתב על ידי Illusive Innocence , 10/8/2007 17:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

427
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIllusive Innocence אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Illusive Innocence ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)