לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מיכבננה.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

נסגר.


יותר מדי דברים לרשום פה ויותר מדי לא.

כבר אין לי על מה לעדכן ועל מה שיש לעדכן לא בא לי שמי שקורא פה יידע מזה.

(לאו דווקא דברים רעים).

מה גם שנמאס לי מהבלוג הזה בכלל וכבר שנתיים שלא היה פה עידכון.

 

אבל דבר אחרון.

אלי!@#$%$@#%$

מחר יום הולדת, מלא מלא מלא מזל טוב (:

והברכה האמיתית תקבלי מחר

 

מיכבננה בפעם האחרונה

נכתב על ידי מיכבננה. , 31/1/2008 16:49  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תומי . (: ב-11/2/2008 13:07
 



בעקבות הלב.


להגיע הכי גבוה שרק אפשר

להוציא את כל הפוטנציאל שטמון בך

להוכיח לכולם שאתה לא סתם אחד אלא מישהו מיוחד

זה לא קל, זה לא קל

 

לומר לעצמך כל יום מחדש

"אני מוצלח ולא אכפת לי מאף אחד"

זה בלתי אפשרי כי אתה יודע שהראש חושב אחרת מהלב שאוהב אחרת

ולרוב אתה הולך בעקבות הלב כי ככה אמרו לך כשהיית קטן

אמרו לך שהראש טועה לפעמים והדרך הנכונה זה הלב

אז האמנת, כמו ילד קטן

 

חשבת שזה מה שיציל אותך,

ללכת בעקבות הלב ולא מעבר לזה

כמו ילד קטן שרואה את הצעצוע החדש בעיניים ועיניו בורקות

ובדרך יש לו כמה אנשים שגם רוצים את הצעצוע אבל אלו יודעים שצריך גם ראש

אז הם משלמים כי לא הכל בחינם, כמעט וכלום

 

אבל אתה הולך על הדרך הבטוחה כביכול

הולך למדף ולוקח את הצעצוע

אך אתה ילד קטן אז לא תשים לב לחלק שמחובר לצעצוע שיהבהב ברגע שתצא מהחנות

ואז אתה תתבייש מעצמך

ותדע שחוץ מלב יש גם ראש.

 

ראש שצריך לחשוב לפני כל מעשה.

 

מיכבננה.

נכתב על ידי מיכבננה. , 23/1/2008 17:55  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכ ב-23/3/2008 19:42
 



פוסט.


אחרי כ"כ הרבה זמן שלא היה פה אחד כזה.

 

אבל יש לי סיבה. מקורית ומשונה מאוד שספק שקרתה לעוד מישהו מלבדי.

לימודים. לחץ. וזהו.

סתם, נו. נכון לעכשיו אין מבחנים, בחנים, עבודות או כל דבר אחר שנותן לי אפשרות להגיד "אוףףף שרק יעבור כבר!@$$#@!@#!".

והאמת? סתם רציתי להתלהב מכך כי לכמעט כולם עדיין יש ו.. אנחנו במיעוט שאין דבר מלבד שיעורים.

 

ואולי בקרוב נשבות (רק הכיתה שלנו) ו.. אני מקווה שזה באמת יעזור במשהו.

כמה ימים בבית לא יזיקו לאף אחד.

 

נכון לעכשיו, אני יודעת את הציונים שלי בתעודה. ותכלס אין על מה להתלונן, אני מרוצה. (:

אבל הצבתי לעצמי מטרה למחצית הבאה שאני אשקיע עוד יותר ואז יהיה עוד יותר טוב. בהצלחה לי.

 

מיכבננה.

(איזה פוסט מיותר)

נכתב על ידי מיכבננה. , 18/1/2008 12:35  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יולה :] ב-20/1/2008 21:02
 



לדף הבא
דפים:  

3,293

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכבננה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכבננה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)