לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים שבלב



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 209147565 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

החלטה חשובה .


למטה ^^ D:
נכתב על ידי , 5/11/2007 11:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלטה חשובה .


טוב החלטתי שאני ישקיע בבלוג האישי,

נמאס לעדכן פעם בשבועיים

הבלוג קיים 4 או 5 חודשים והוא עדיין לא הגיע ל-300 כניסות !

ניסית לכתוב ביומן ,

אבל זה מאוד קשה ,

כי שם בטח יגמר היומן או יקרע

ופה אני מקווה שיישאר לכל החיים .

אז החלטתי ,

כל יום פוסט ,

אני רוצה כל יום לפחות 50 כניסות ,

אני יודעת שאין מצב ,

אבל אני יצטרך לעשות המון פוסטי הקפצה

נממ ,

תגובות גם חשובות לי ,

לפעמיים יש לי בעיות ,

ואני מאוד שמחה שמישהו עוזר לי ,

אני יעדכן עוד פוסט שיהיו לי 300 כניסות (עוד שנה D: )

 

עדן .

נכתב על ידי , 5/11/2007 09:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Leeworld ב-5/11/2007 11:39
 





362
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדן מספרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדן מספרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)