לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אתר פספלוס!


האתר מיוחד להרבה דברים,אבל בעיקר גרפיקה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

החיים שלי-עונה ראשונה-פרק 1-ממש ממש מצורבחת


החיים שלי

החיים שלי בכללי ?

אף אחד לא היה רוצה אותם.הם דפוקים,ועלובים.....

אם הוא ירצה-שידע-הוא יקבל רק תאונות ,מחלות,בעיות,וחוסר אהבה בולט מהשאר.

לפחות הלוואי שהייתי יכולה להיוולד אחרת.....

הא,ממש נימאס לי ליחיות.

ולמה?כי כבר איבדתי את האהבה שלי ,איבדתי כמה חלקים מגופי שבקושי החלימו בנתיים....ועוד מלא ....

מזל שיש לי עדיין חברים בעולם.

אני חושבת שאילו לא היה לי אותם בהחלט הייתי רוצה למות.

יש ימים שלמים שאני רק בוכה,וימים רק שאני כועסת על כל העולם.

אי אי אי,הלוואי שהייתי מציעה לו קודם....

אי אי אי,הלוואי שהיה אוהב אותי כמו שאני....

אי אי אי,הלוואי שהייתי יפה .....

אי אי אי,הלוואי שהיה לי חבר שאוהב אותי .....

יש לי עוד מיליון בקשות שרציתי שהיו מתקיימות.....

לפעמים אני מרגישה שאני הילדה הכי אומללה שבעולם כולו[מבחינת הרגשות..]

טוב, אני לא עשירה,אבל גם לא ענייה...

אני מקבלת את כל מה שבעולם,תודות להורים הניפלאים שקיבלתי....

אי אי אי אי..... 

אמשיך בחצי הבא....

נכתב על ידי ccoollccaatt , 4/4/2008 21:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




fgnfnng
נכתב על ידי ccoollccaatt , 4/4/2008 21:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים שלי-פרק ראשון-ממש ממש מצורבחת


החיים שלי

החיים שלי ?

אף אחד לא היה רוצה אותם.הם דפוקים,ועלובים.....

אם הוא ירצה-שידע-הוא יקבל רק תאונות ,מחלות,בעיות,וחוסר אהבה בולט מהשאר.

לפחות הלוואי שהייתי יכולה להיוולד אחרת.....

הא,ממש נימאס לי ליחיות.

ולמה?כי כבר איבדתי את האהבה שלי ,איבדתי כמה חלקים מגופי שבקושי החלימו בנתיים....ועוד מלא ....

מזל שיש לי עדיין חברים בעולם.

אני חושבת שאילו לא היה לי אותם בהחלט הייתי רוצה למות.

יש ימים שלמים שאני רק בוכה,וימים רק שאני כועסת על כל העולם.

אי אי אי,הלוואי שהייתי מציעה לו קודם....

אי אי אי,הלוואי שהיה אוהב אותי כמו שאני....

אי אי אי,הלוואישהייתי יפה .....

אי אי אי,הלוואי שהיה לי חבר שאוהב אותי .....

יש לי עוד מיליון בקשות שרציתי שהיו מתקיימות.....

לפעמים אני מרגישה שאני הילדה הכי אומללה שבעולם כולו[מבחינת הרגשות..]

טוב, אני לא עשירה,אבל גם לא ענייה...

אני מקבלת את כל מה שבעולם,תודות להורים הניפלאים שקיבלתי....

אי אי אי אי..... 

אמשיך בחצי הבא....

נכתב על ידי ccoollccaatt , 4/4/2008 19:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ccoollccaatt

בת: 27

ICQ: 454071509 

תמונה




108
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לccoollccaatt אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ccoollccaatt ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)