לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אלמוגXD



Avatarכינוי:  אלמוגי=]

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

צ'אלון:


שאלות כלליות:

שם: אלמוג

גיל: 15.5

יומולדת: 27.6.92?

גובה: בואו תמדדו אותיD:

צבע שיער: חום כהה

צבע עיניים: מנגו,בננה,ומלון,דבש וו?!לא..הצבע שלי זה דבש.

 

דברים אהובים:

להקה: LP

זמר/ת: מירי מסיקה

שחקן/ית: מאיה דגן

אוכל: תפוז!

בגד: .סקיני?

סתם חפץ בחדר: מיטה

דיסק: הייסקול מיוזיקלD:

סרט: קינג קונג

בנאדם: יארדיXD

חדר בבית: מחשב:P

 

מתי בפעם האחרונה...

דיברת עם מישהו: עם החתול שלי..לפני שנייהD:

שמעת מוזיקה: לפני חצי שעה.(המחשב נדפקXD)

נפגשת עם חברים: אתמול

הסרט האחרון שראית: מעודדות צמודות^^

הריח האחרון שהרחת: הבושם שלי(אמור אמור)

הרעש האחרון ששמעת: ההורים שלי צועקים למטהXD

הספר האחרון שקראת: "המדריך להכנת עוגה ביתית"

המחשבה האחרונה שעברה לך בראש: איזה ספר קראתי..

הבנאדם האחרון שחשבת עליו: על ההורים שלי..

תושיט יד הכי קדימה שאתה יכול. במה אתה נוגע? פחית RC קולהD:

תושיט ידיים לצדדים, במה אתה נוגע בשתיהן? יד שמאל-בסרטי DVD יד ימין- באוויר

קח את הדיסק שהכי קרוב אליך. של איזה דיסק הקופסה ואיזה דיסק נמצא בתוכה?  טיטאניק וטיטאניק

קח את הפלאפון שלך, לאן היתה השיחה האחרונה ומי האחרון שהתקשר אליך? השיחה האחרונה לירדן והאחרון שהתקשר זאת אמא

קח את הספר שהכי קרוב אליך, איזה ספר זה? יש פה 100000000000000000000000000000 ספרים!

מה אתה לובש כרגע? פיג'מהD:

מה אתה מתכנן לעשות כשתסיים את השאלון? ללכת למיטה ולראות פלורסיינטה!

 

 name it

השם של החבר/ה הכי טוב/ה: יארדן

השם של הבנאדם שאתה הכי שונא: גל

השם של החבר/ה הראשון/ה שהכרת: תגידו נראלכם אני זוכרת!?

שם של קרוב משפחה אהוב: אוררררררררררררר!

השם של חבר-אינטרנט אחד: תםXD

השם של המורה השנוא/ה עליך: טלי ליסXD

השם של הבנאדם שאתה הכי מרחם עליו:ירדן

השם של חיית המחמד שלך (אם יש): כלב-בולי חתול-פיצי

 

איזה...

מסטיק אתה בד"כ לועס: מנגו,אפרסק

קפה אתה שותה:  בחלומות הלילה של הכינה נחמה!

ואיזה תה: קמומיל

משחק מחשב שאתה בד"כ משחק בו: סימס 2 XD

יומן יש לך לבצפר (אם יש): כן,של מיקי מאוס!שחור כזה חמודD:

מחשב יש לך: אם לא היה לי מחשב,איך הייתי כותבת את כל זה?!??!?!XD

מצלמה יש לך: 4!!1 וידאו ו3 סטילס(איכותיותXD)

פלאפון יש לך:בארור!!סוני אריקסון אדוםD:

סתם משהו שיש לך ואתה רוצה להשוויץ: 5 מחשבים:) ובריכה!!

כרגע. עם מי אתה מדברת בתוכנות המסרים? עם חברה מהכייפת..

עם מי אתה מדבר בטלפון? דיברתי עם ירדן ובכיתי להXD

מה אתה שומע? לא שומעת נדפק המחשב..

איזה חלונות פתוחים לך במחשב? מסן,אייסי,אאינטרנט וווינאמפ

מה עשית לפני שענית על השאלון? חיפשתי שאלון נורמלי..

נהגת: עוד שנתיים בעזרת ההוא שלמעלה

התנשקת: כן^_^ והחמיאו לי כמה אנשים!לא רק אחדD:

טסת לחו"ל:  וואאייי...נסעתי באונייה..אבל בחופש הגדול הזה אני נוסעת לאהר"בD:D:D:D:

ביזבזת את כל הכסף שלך: על המצלמת וידאו!

עשית פעילות ספורט כלשהי עד שטבעת בזיעה: בקיץ בכייפת הלכנו מ4 לפנות בוקר בהרי יהודה עד 4 בצהוריים!

נשארת ער לילה שלם: כל לילה..

עבדת במשהו והרווחת כסף: עבודה בער"ן..התחלתי עכשיו לעבוד בטינק..נחכה ונראהD:

 

או/או.

יס או הוט? הוטטט!

מסנג'ר או אייסיקיו? מסן

קיץ/אביב או חורף/סתיו? קייץץץ!!קייץץ!!שיואו איזה כיף הקיץ בא להלהלהלה..XD

שחור או לבן? לבן

מחשב או טלויזיה?  מחשב!

ספה או כורסה? מה ההבדל!?

ארנק או קופה?  קופהXD

המקום שאתה גר בו כרגע או מקום אחר? מקום אחר

כסא מסתובב או כסא רגיל? מסתובב

כסא עם ידיות או בלי ידיות?עם

בשר או חלב? חלב

פסטה או סלט? פסטה

שניצל טופו או שניצל רגיל? רגיל

אמריקה או אנגליה? אמריקה

ישראל או מקום אחר: ישראל!

רוק או פופ? הכל חוץ ממזרחית ודיכאון:S

פוסטרים או קירות חלקים? קירות חלקים

דיסקמן או  ? MP3 עניתם יפה..

לשמוע מוזיקה במערכת/טייפ או במחשב? מחשבב

 

סתם שאלות.

יש לך איזשהו כינוי מיוחד? שם שבו קוראים לך בתוכנות מסרים/מציאות? אלמוגי,מוגוש,אלמוגלי(המצאה של יארדי..)

יש לך חבר/ה? לא!D:

מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי? לעשות בידXD

יש לך חשבון פלאפון גבוה? לצערינו:S

למה? כי אני מדברת הרבה!

מה אתה מעדיף, שיחות או SMSים? שיחות

אתה עושה גבות? לא אז אני האדם הקדמון!

אתה מוריד שיערות באיזשהו איזור אחר בגוף?  בכל הגוףףף!איכס י'מגעיליםם!

אתה מרגיש יפה? לאD:

למה? כי אחותך זונה!#%%&

אתה ביישן או פתוח? ביישנית***

מה הצבע האהוב עליך? סגול

מה היית רוצה לשנות בעצמך באופי? את זה שאני פולטת מילים גסות וקללות בלי לשים לבXD

מה היית רוצה לשנות בעצמך במראה? את הכל!!D:

אתה מאושר? אהויD:

היית פעם מאוהב? אכן כן!

כיף? מאוד!

שיחקת פעם בסימס 2? ככןןן!!סה מזה כיףףף!!

מה אתה חושב על העם הבריטי? מפחידד... 

מה אתה חושב על להתגייס/לא להתגייס? מפחדת להתגייס..מצד שני..בכייף!

מה הדעה שלך לגבי ההתנתקות? סתם אנשים שחולים בלב ובנפש..

ימני/שמאלי/כותב בשתי הידיים: בשני הידיים

אוכלכל/צמחוני/טבעוני: שו?

למה? כל דבר למה למה למה..מזה עניינך!?!??!

ספר על יום מאושר בחייך/משהו אחד שגרם לך אושר:  המון המון המון דברים..תנו נושא..ואני אגידD:

 

מאמין ב-

אלוהים? אהא

רוחות? אהא..תשאלו את ירדן!

חיים שלאחר המוות? בגן עדן!

גלגול נשמות? חצי כן חצי לא

פיות? הן התקווה שלי לחיים!!!!בלעדהין אני כלום!

מלאכים?אהא

ערפדים? אהא

אהבה ממבט ראשון? בדוק..

אהבה וירטואלית: בדוקXDXDXD

אהבה בשלט רחוק? אהא..הרבה פעמים..

נכתב על ידי אלמוגי=] , 21/11/2007 20:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





439
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלמוגי=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלמוגי=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)