לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothing will Grow without Making an Efford-CH.E.F


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

.kghklg


,jgfkjhgf,jlhgl
נכתב על ידי , 30/6/2009 12:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה טוב


ההופעה הלכה טוב השוטרים נהנו...

הבעיה היחידה היא אבא שלי עוד לא חזר..

והוא לא עונה לי בפלא..

אתם מכירים את זה שאתם מתחילים להריץ סרטים איומים בראש?

נקווה שהכל יהיה בסדר

נכתב על ידי , 9/6/2009 19:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאללה הופעה!!1


יאללה אני יוצא...

תאחלו לי בהצלחה...

נכתב על ידי , 9/6/2009 07:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 31




3,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקספילניי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקספילניי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)