לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

changes




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

חזרתי לארץ


חזרתי מ-LOS ANGELES 
(בגלל המשלחת)
היה ממש כיף, והיינו בהרבה מקומות מגניבים ופגשנו מלא אנשים נחמדים אבל גם אילצו אותנו ללמוד קצת.. (בצחוק)
אין לי ממש כח לפרט עכשיו
צילמתי די הרבה אז נראה לי שאני אעשה פוסט תמונות מתישהו
בבבבבבבביייייייייייייייייי
נכתב על ידי , 30/11/2007 22:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת של 33 שעות!!!


פשוט לחץ!
והקטע הוא שאני כל הזמן בלחץ כי יש לי מלא דברים לעשות, אבל כשיש ליע זמן אני לא מצליחה לעשות את הדברים שאני צריכה!
אני ממש חייבת לעבוד על סידור הזמנים שלי! אבל אני מרגישה כאילו אפילו לזה אין לי זמן! אהההההההההההה!





מי שלא יודע יש מין משלחת בזאת של 15 ילדים שנוסעים ל13 יים (כולל טיסות9 לילדים מלוס אנג'לס שהתארחו בבתים שלנו שנה שעברה.
ואנחנו נטוס לשם בלילה שבין ה-17 ל- 18 בנובמבר והיומולדת שלי היא ב-18 לנובמבר אז היומולדת שלי תארך 33 שעות!!!!!
הולך להיות כל כך כיפ1 אנחנו קבוצה ממש כיפית ואני חושבת שממש התגבשנו, ויש מין מפגשים כאלה שהמורות מארגנות פעם בשבוע שעתיים אחרי הלימודים ואנחנו כל היום רק בהכנות ובשיחות על הנסיעה וזה כל- כך מטיש (אבל גם ממש כיף!) ואני כבר מטה לנסוע.
אני מתארחת אצל הילדה שאירחתי, קוראים לה אריקה. רוב הילדים לא נוסעים למי שם אירחו כי הם לא הסתדרו איתו.
איקה היא ילדה ממש חמודה, למרות שלא יצא לי להכיר אותה ממש עד הסוף כי לוקח לה די הרבה זמן להפתח ואני ממש שמחה שאני אתארח אצלה.
יש לה אחות גדולה בת 17 בערך, קוראים לה שלי, אני פגשתי אותה כי כשאריכה הייתה פה שלי הייתה במשלחת של כמה חודשים אצל מישהי מישראל, והיא ממש נחמדה.
יש לאריקה גם אח קטן בערך בן 10 , והוא ואטיסט היא הראתה לי אותו פעם והוא נראה ממש חמוד, אני מקווה שאני אסתדר עם זה, אבל לא נראה לי שזה יהייה בעיה כי זה לא מפחיד או מגעיל אותי.
אבא של אריקה הוא ישראלי שפגש את אמא שלה כמתנדבת מאמריקה בקיבוץ והם חזרו לשם והתחתנו, אז הוא יודע עיברית, וזה בטח יקל עליץ.. אני יודעת אנגלית טוב , אבל זה עדיין יהייה נחמד שהוא יודע עיברית.
אריקה שלחה לי תמונות של הבית שלה והוא עצום, בית פרטי ענק, עם בריכה ובית אורחים! אבל אני מבינה ששם זה ככה אצל כולם, כי הם כניראה קהילה מאוד עשירה.

מתרגשת!



נכתב על ידי , 7/11/2007 18:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29




625
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoam1811 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noam1811 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)