לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

something shouting in my head


הסתגלות

כינוי:  ארץ רחוקה♥

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עוברים


דירה.

 

מלוכלך לי מידי כאן.

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=460650

נכתב על ידי ארץ רחוקה♥ , 19/8/2007 22:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשי השמחה


 

 

הכל נגמר בתוך רגע שבו הם מכניסים אותי למצב הזה שהכל חיוכים והכל טוב

ושמח לי ופתאום לא חושבים על דברים אפורים וכחולים

 

להכריח את עצמי ללכת למקום שרוב הזמן הכל מאולץ, כי עובדים ותמיד קשה,

אבל יש את אנשי השמחה

ויש ליצנים ויש חמימות

ואז למוח אין זמן לחשוב כמה אפור וכחול.

אז הוא נשאב יחד עם אנשי השמחה

 

 

אני שולטת. אני שולטת.

אני לא מצליחה.

 

אם אני לא אתן לזה לצאת. לא תהיה עדות שזה קיים.

ואז אוכל לשכנע את עצמי שזה לא.

 

 

עכשיו אני רוצה לברוח אבל יודעת שלא.

 

 

 

 

נכתב על ידי ארץ רחוקה♥ , 7/8/2007 15:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארץ רחוקה♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארץ רחוקה♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)