לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שפרירית בתעופה

שלום, אני היא השפירית, חזקה ועדינה גם יחד , כמו כל אחד, גם חזקה וגם שברירית ועדינה. הבלוג שלי יספר על חיי המשתנים ללא הרף, על נסיון הישרדות בעולם כושל ועל המון תקווה לבאות. בקיצור- על חייה של סטודנטית ממוצעת (או שלא)...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שלווווווםםםםםםםםםםםםם


הרבה זמן לא כתבתי (המחשב בתיקון ועכשיו אני אצל ההורים).

חזרתי מהלימודים (טכניקות מתקדמות בעיסוי) ואני עייפה אבל ברוך השם הכל טוב.

בדיחה ששמעתי לא מזמן...

 

אחד שרוצה להיות שהיד מתכנן פיגוע התאבדות, מתאבד ונהיה שהיד...בזמן הפיגוע עובר שם איש זקא ונהרג גם הוא ושניהם מיעים אל השביל המוביל לגן עדן.

איש הזקא הולך לאיטו אל גן העדן והשהיד לעומתו רץ רץ רץ רץ רץ מהר מהר מהר ...איש הזק"א שואל את השהיד:"לאן אתה רץ"? וההשהיד עונה לו "זוז ותן לי לרוץ! אתה לא מבין שמחכות לי 72 בתולות?"

איש הזקא עונה לו :"חכה חכה , הזין שלך אצלי בשקית"....

נכתב על ידי שפרירית23 , 2/11/2007 14:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שפרירית23

בת: 40




565
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשפרירית23 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שפרירית23 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)