לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

פיסת מציאות


הסוף תמיד טוב. ואם הוא לא טוב- אז עוד לא הגיע הסוף.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

סוף.


 

היי DD:

אז הנה אחרי מלא מלא מלא זמן שלא עדכנתי,

מצאתי לכם זמן בשביל לכתוב לכם.

ואיפה?

בבצפר :P

חח

 

אזז אממ הבלוג סגור, וזה סופי.

נמאס לי ממנו.

כולם קוראים, ועם אני רושמת משו שאני באמת חושבת עליו,

ישר כולם מתחילים להפציץ אותי בשאלות.

לא ניראלי שיהיה לי עוד בלוג,

ועם יהיהיה לי אז אני לא יפרסם אותו כאן.

בינתיים יש לי בלוג סיפורים,

ובלוג עזרים לכתבים צעירים, ואני מקווה שזה מספיק.

אבל אולי, יום אחד, הבלוג התעדכן?

מי יודע?

 

 

אוהבת תמיד, ואני לא אשכח אותכם לעולם!!!

ניצן.

3333333333333333333333333333333333333>

 

נכתב על ידי , 18/10/2007 14:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזיפלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זיפלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)