לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Over The Rainbow



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסטמונות קצר+כלבים.


 

תודה לכם נפלאיי על התגובות3>

אני - אוהבת - אתכם!

בכל מקרה הבאתי פוסטתמונות קצר^^

לא משהו מעניין

אבל אני אהבתיP:

תמונה ראשונה ממש חמודהD:

אני יודעת.

הייתה לי מוזה למשהו אומנותיP:

אז זה אחד מהם^^

וזה השני [כן,אוכל בקפיטריה]. את זה טיפה ערכתי#

ועוד תמונה אחת מקסימה ביותרO: כי לכולנו משעמם בחיים

אני נשבעת לכם שזו לא תמונה לעיצובים אומשו!

אני באמת צילמתי את זה!

אל תעתיקו, בבקשה מכם3>

אל תשאלו איפה צילמתי את התמונה כי ממילא לא תקבלו תשובה><
אני לא זוכרתS: וזה היה מזמן..

את היופי הטבעי הזה אני צילמתי[וזה בלי עריכה]

כנ''ל מהתמונה הקודמתO:

אבל תודו שזה פאקינג מושלםP:

מצטערת שאין תמונות שליS:

לאדעת אם אני הולכת לפרסם, כי יש הרבה שיוכלו

לזהות אותי אומשו ואני מעדיפה להישאר בעילום שם><

אז אני רק אפרסם תמונות שצילמתי ואתם תאמרו

לי מה דעתכם. נראלי שזהו^^

 

או, וכמעט שכחתיS:

הרבה כלבים בכלבייה מתים יום יומים מהמתה כיוון שאין להם

בית חם ואוהב!

בתפוז נפתח בלוג שאוסף כספים בשביל למנוע דברים כאלה><
אתם צריכים רק לתרום תגובה ולהציל חיים!

כנסו. זה באמת לא צומיS:

כל 1,000 כניסות שיש בבלוג, המנהלים מקבלים 8 שקל.

בהצלחה!

 

3>

נכתב על ידי , 7/8/2007 14:35  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבל היא בכתה.


 

"את בוכה?" היא שאלה.

"בוכה? ברור שלא" היא גיחכה כאילו הייתה זו הבדיחה המצחיקה ביותר.

 

אבל היא בכתה. כמו תמיד היא בכתה בשקט, בלב. כמו שהתרגלה לבכות.

היא בכתה, משום שידעה שמעולם לא נברא האדם שיוכל באמת להבין

אותה. לאהוב אותה. לאהוב באמת.

היא בכתה, כיוון שידעה שמעולם לא יברא האדם שיוכל באמת לחוש את כאבה

ולספוגו בשבילה.

 

היא המשיכה בחיפושה אחר היושר, היופי, האהבה.

היא המשיכה בחיפושה אחר אותו אדם.

היא המשיכה.

ותמשיך לעד לחפש את הלא נודע. את האדם שיוכל לספק לה את האושר.

את האושר האמיתי. את מה שרק המלאכים יוכלו למצוא אי פעם.

אבל היא לא תיכנע. כי ליבה ספג הרבה. הוא מוכן לעוד מלחמה.

הוא מוכן למלחמה האחרונה.

הוא מוכן לספוג עוד קצת למען אותה הילדה.

שמעולם לא ידעה מהו אושר.

 

3>

נכתב על ידי , 6/8/2007 22:10  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלונדינית עם עיניים כחולות.


 

שוב. שוב אותה ההרגשה.

שוב זה עולה וצף בראשי. שוב הכאב.

הקנאה.

קשה לי. קשה לי לראות את זה.

כואב לי. כואב לי בלב.

 

פשוט עמדתי ובהיתי בה.

ביופי שלה.

בעיניים.

בשיער.

בבטן.

היא הייתה מדהימה.

עיניים כחולות.

בלונדינית.

בטן שטוחה.

 

כמה שרציתי לבכות באותו הרגע.

היה לי פשוט, פשוט קשה.

כשנכנסו למים, רציתי לבכות. לטבוע.

אלוהים. במה חטאתי?

למה? למה אני כזו שמנה ומכוערת?

 

3>

אני שונאת דיכאון. אני באמת לא בנאדם דכאוני.

נכתב על ידי , 3/8/2007 23:22  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe girl of the Rainbow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The girl of the Rainbow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)