לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ThE dImOnDe



Avatarכינוי:  ThE dImOnDe

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

היי.


 

הרבה זמן לא עידכנתי..

עוברים עליי הרבה דברים בתקופה האחרונה..

אני מרגישה שאני לבד.. חוץ מהמשפחה כמובן.. אני מרגישה שהחברות שלי.. פשוט איכזבו אותי(חלקן)

רבתי עם כמה מהן.. ועכשיו הן הראו לי.. שכל מה שעשיתי בשבילן היה פשוט סתום.. פשוט כפויות טובה..

אז הבנתי דבר ראשון שאני סומכת רק על עצמי.. דבר שני קשה למצוא אנשים אמיתיים בימינו..וחבל !

בתחילת החודש הזה ישלי טיול שנתי..מצד אחד אני ממש רוצה ללכת..מצד שני, עם מי אני בדיוק יהנה?!האנשים שבכיתה שלי הם כאלה חרא של אנשים.. אבל אני שמחה שזה זמני ולא נשאר לי הרבה זמן להיות איתם.. אז אני חושבת בכל זאת ללכת לטיול כי יש כמה בנות שכן רוצות שאני אצא ושמרו לי מקום איתן בחדר..זה עודד אותי קצת.

ולנושא אחר, ביום חמישי נסעתי למצפה רמון בבוקר היה לאחי טקס צבא:)

הוא כמעט כבר קצין ,כמה שאני גאה בו הוא פשוט הציב לעצמו מטרה הוא עשה הכל כדי להשיג אותה.. מה שהוא עבר שם..כמה קשיים היו שם במדבר הזה..אני פשוט מאושרת בשבילו

הנסיעה הייתה מעייפת אבל שמחתי שבאתי..בשביל אחי אני ילך לכל מקום=]

הטקס היה ממש מרגש.. רצו לרדת לי דמעות אבל אמרתי לעצמי "לא איילין את לא מראה את זה"

הגעתי בסביבות 10:15 הביתה.. התקלחתי ונרדמתי.. הייתי כלכך עייפה ולמחרת היה לי בצפר..

 

ובנושא הלב..

אני לא רוצה להקשיב יותר לרגשות שלי..לא רוצה להיכנע אליהם יותר!

לא באלי לפתוח את הנושא הזה שוב.. הנושא שבגללו אני כלכך סובלת.. ומצד שני מביא לי אושר..

אבל זה לא יכול להיות יותר.. אני לא מסוגלת לסבול יותר!

למרות שאני אוהבת אותו כלכך..

יהיה טוב,

אני בטוחה בזה :)

 

שיהיה שבוע מדהים

 

איילין

נכתב על ידי ThE dImOnDe , 31/1/2009 19:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-10/7/2009 21:42
 




היי.

 כמה זמן לא הייתי פה
אז ככה.. היה לי היום בגרות בלשון וואי זה היה חופר ומעייף.. שעתיים וחצי בלי לזוז כבר התחלתי לראות מטושטש..

זה היה פשוט סיוט אבל העיקר שעברתי.. הגישו אותי לבגרות עם 86 אז כך ש.. אם אני מקבלת בבגרות 55 אז ישלי סופי 70 ונראלי אני יקבל יותר מ55 ..מחכה לתשובות חח
בזמן האחרון יותר נכון.. כמה ימים שאין לי תיאבון.. אוף לא אוהבת את זה.. ממש לא מרגישה משהו.. =\
מקווה שזה יעבור מהר

ביום שישי יש לאולה יום הולדת אז המון מזל טוב מאמי ואני ברך אותך כבר ביום הולדת שלך..לא מברכים לפני חח
אז זהו כעיקרון.. עייפה.. אבל לא מרגישה טוב
אבל ישלי חשק לקנות איזה כמה בגדים..ומגפיים אני רוצה לדפוק הופעה יום שישי.באלי לצאת : )
לילה טוב : ]

איילין: )

נכתב על ידי ThE dImOnDe , 18/1/2009 22:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת להיות בחברת אנשים?
מן הסתם.. לא אוהבת להיות לבד

האם יש לך הרבה חברים/ת?
יש:)

האם יש לך בן/בת זוג?
בינתיים אין..אבל גם לא צריכה כרגע

ואיך אתם מבלים יחד?
מסיבות.. מטיילים.. ולפעמים סתם בשכונה:)

האם בן/בת הזוג שלך מקנאים כאשר את מבלה עם חברים אחרים?
אין לי :)

האם את חושבת, שאת טיפוס חברותי, או מתבודדת?
חברותי מאוד.. לא אוהבת להיות לבד

נכתב על ידי ThE dImOnDe , 10/1/2009 21:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ThE dImOnDe ב-11/1/2009 22:27
 



לדף הבא
דפים:  

3,466
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThE dImOnDe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ThE dImOnDe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)