לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מחשבות של בינתיים


בין לבין. לפני ואחרי. לא תמיד מה שאני חושבת, זה מי שאני או מה שאני רוצה. אולי כי אני דתיה ואולי כי זו סתם מחשבה.

Avatarכינוי:  יַלִי

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

אני מתגעגעת אלייך.


אני מתגעגעת אלייך, יקרה שלי.


אני מתגעגעת למה שהיית כשהייתי איתך. כשהרגשתי אותך בכל רגע.

כשאני נזכרת בחוויות שלי איתך, אני מתרגשת. כל דמעה בגוף, מלווה בכאב פיזי של חוסר, של ריקנות.

כשהעיניים שלי מביטות בי בתמונות ההם, של אז. אני מקנאה. הן מביטות בי מלאות ואני מביטה

בהן כמו מתחננת למשהו, כמו נזקקת, כמו מקבצת נדבות. רק קצת מהזרקור הזה.


עכשיו. אני מביטה בך. עם אחרים. בתמונות של תש"ע (2010). אני כבר לא חסרה לך. יש לך מי שממלא את המקום שלי

עכשיו את מהפנטת אותם, כמו שהיפנטת אותי, יקירתי.


ואני רואה את העיניים שלהם, הם שואבות ממך, נסחפות אלייך.

רק שנה. שנה אחת ואני צריכה אותך שוב. חזק, כמו שאי אפשר לתאר.


לכי תסבירי למישהו מה עברנו יחד. אני בעצמי לא רואה את האמת. לא מבינה מה את עושה לי כשאני אצלך.

 

 

אני מביטה בי ומתגעגעת. מתגעגעת למשקל אחר, למראה אחר, לזונה שבי, מתגעגעת לשיער המפוזר, במיוחד אחרי פן, ללבוש הצנוע והמרמז.

לחוצפה.לשאהידיות. לעצמי.

 

שנה של התחדשות. של חזרה לעצמנו. שלא נתגעגע למי שאנחנו. שפשוט נהיה. שנתהווה.

נכתב על ידי יַלִי , 14/9/2012 01:26  
הקטע משוייך לנושא החם: אז איפה אתם בערב החג?
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-29/4/2013 16:00
 





23,950
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליַלִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יַלִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)