לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.The Simple Words



כינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

האם זה הסוף?! (או התחלה)


הקשיבו הקשיבו.

החלטתי שהבלוג נסגר!

למה?

כי אני לא מרגישה את החופשיות לכתוב כל מה שאני רוצה,

ולכן כל האי עידכונים האלה.

אבל!

יכול להיות שיבוא לי מידי פעם באיזה עדכון, אז יכול מאוד להיות שבמפתיע יהיה כאן איזה עדכון.

D:

 

בנתיים כל מה שאני יכולה להגיד,

שטוב לי!!!

כמובן שתמיד יש כמה דברים שמפריעים, אבל לא נתקעים עליהם ועוברים האלה.

 

-

אז כן, היום זה יום שאני אזכור כל חיי!

ידעתי שיקרה,

ואני שמחה שקרה.

-

 

לבנתיים הייה שלום חברים,

שמחתי לשתף בכמה מחוויות חיי.

 

נתראה בשמחות!

 


[סוג של חופשיות (?) ]

 


 

נכתב על ידי , 1/11/2007 16:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טילבי בילבי ב-5/11/2007 12:16



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust a teen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just a teen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)