לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Once Upon A Life :]


על החיים . מה עוד אפשר לתאר בזה ? [ :

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 332498627 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פוסט ראשוןן , נעים להכיר (:


שללווום ! ^ # (:

קוראיים לי שרון ,

אני בת 13 מרעננה .

התחלתי ללמוד בחטיבת רימון השנה .

ואתם מוזמניים לקרוא לי שוושה :P

אני מעצבת בפוטושופ , ואת הלוגוו אני הכנתי , ואני אכין גם את שאר העעיצובים (:

יש לי בלוג עיצובים ופאן ארטיים , אבל לא מעודכן ב כ ל ל !

 

אף אחד ממי שמכיר אותי , לא יודע על הבלוג הזה , כי אני אכתוב בו דברים שהם לא צריכים לדעעת \=

מה עוד אפשר לאמר ?

 

נעים להכיייר % ^ & * ! (:

 

להתראוות ,

שוושה [;

נכתב על ידי , 14/9/2007 19:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



738
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרווונ ^ # ! ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרווונ ^ # ! ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)