לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עסיס אבטיחים


עסיס האבטיחים שנטף על גופי, השאיר חותמו שם לעד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

אוהבת אותך חוטא בי


 

אוהבת אותך חוטא בי

עושה בי מעשי תשוקה 

אוהבת אותך משכר גופי 

מטריף תאוותי עליי


******

אתה לוקח אותי אליך, צמוד

מקרב אותי אל המיטה

לאט לאט מנתק גופי ממך

גופי פרוש לרווחה לפניך

מפשק רגליי

אני נאנחת,

הבל נשימתך, גופי מתקמר אליך

רוצה כבר שתיגע

אתה קרוב,

לשונך נוגעת בי 

ראייתי מעורפלת

נשימותיי מואצות

לשונך מזרימה בי חיים

מעבירה בי רטטים

אני מתפתלת תחתיה,

אתה עקשן, שומר על קצב קבוע

זה כמעט,

חושיי כהים, מעורפלים

וזה כבר יותר מכמעט

זה ממש קרוב

אתה סוגר עליי שם למטה בפיך,

מלקק, מוצץ, מביא אותי על הקצה

וזה כבר כאן, כןןןןןןן

אל תפסיק

אל תפסיק

אלוהיםםםםםםם

גופי ניתק ממני,

שלווה.

 



נכתב על ידי , 4/12/2015 22:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעסיס אבטיחים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עסיס אבטיחים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)