לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא משנה

נו זה בלוג, כולם יודעים מה זה.

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


הייתי בטבריה והיה ממש נחמד....זאת אומרת כיף נראה לי

ונשברה לי הגיטרה.

אבל יש לי את של בן דוד שלי  אז זה בסדר

אולי אנחנו מקליטים שיר

 

ומפסיקה לעשות שטויות.

 

וזהו

חשבתי שיש לי כוח לכתוב אבל אין

 

Ouch I have lost myself again

Lost myself and I am nowhere to be found,

Yeah I think that I might break

Lost myself again, and I feel unsafe

 

 

 

 

נכתב על ידי , 31/8/2007 19:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איכ


נמאס לי כבר להתאכזב ולהרגיש נבגדת
אני ממש ממש שונאת את זה
אני רוצה שלא יהיה לי אכפת
או לפחות לא אכפת כל כך
בסוף זה סתם יוצא רע
כלום לא מספיק לאנשים
נמאס לי באמת
אני לא רוצה שיהיה לי אכפת יותר
אבל אני לא זונה
מה לעשות

 

אני שרמוטה

נכתב על ידי , 22/8/2007 22:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והרגשתי איך אני מתפרקת, מכל כאביי, מכל בדידותי.


כנראה שהגיע הזמן  לעדכן אז ככה אחרי מיכלי אני החלטתי לקחת הפסקה מאהבה

וקשרים רציניים (לא בגללה!!) כי סוג של נמאס לי מזה ואין לי כוח אז אני  מתעסקת

בדברים אחרים שהם לא כל כך רציניים כמו סטוצ'ים.

זה סבבה.

 

האמת שאני לא יודעת אם אני טועה או לא במה שאני עושה אבל לא ממש אכפת לי אז =]

וזהו עוד מעט חוזרים לביצפר ,לי"ב, והשנה אני מתכוונת ללמוד!
והיה בעיקרון חופש אחלה וכיפיי לעומת החופש הזוועתי שעבר :S

 

 

 
לאב יו

 

נכתב על ידי , 21/8/2007 12:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

597
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmufkeret אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mufkeret ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)