לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וופל - עזרה ועיצובים ( =


בלוג עזרה ועיצובים לכם ובשבילכם . ( :

כינוי:  וופל עזרה ועיצובים | פשוט מור . D:

מין: נקבה

ICQ: 276304002 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אני לא מאמינה שאני עושה את זה אבל ... פוסט סגירה .


תשמעו אני לא יחפור .
אני מתחילה להבין שהבלוג הזה הוא לא הצלחה כ''כ גדולה והיה מיותר למדי לפתוח אותו .
בסדר , הגבתם , תודה , אבל .. לא יודעת .
לא כיף לי לנהל אותו כמו פעם .
כבר לא נעים לי מכם  ,בעניין השיפוצים והכל .
הבנתי שגם ישראלבוג זה לא ממש אני . (:
אני מנסה כל מיני שרתים , בלוגים , אתרים והשרת שלי זה טיפו , פשוט .
אולי אני נשמעת קצת מפגרת וטיפשה אבל כן , אני אוהבת את טיפו ואני ישאר בו .
אני קצת מעאפנה כזאת ומרגישה חדשה ולא קשורה בישרא עדיין , למרות שהצטרפתי לפני איזה חודש [ ולא פעם ראשונה ניסתי להצטרף ולהשתלב ]
וגם , אגב , וופל עוד מעט בן חודש .
אבל במילא לא היה יוצא לי לעשות לו ספיישל בגלל השיפוצים שהתעקבו והתעקבו .
לא יודעת אם וופל יחזור .
אולי , אבל סיכוי של 1 מתוך מ100.
אולי אני יבין שאני לא יכולה בלעדיו ,
אבל לא נראלי .
תודה לכל מי שתמך , הגיב ואהב .
מצטערת לכל מי שנרשמתי אצלו לדברים בבלוג שלו - כל מי שנרשמתי אצלו שימחוק אותי .
היו פה אנשים מקסימים , ואהבתי לבלות כאן בישרא עם וופל ואיתכם .
אבל אני עדיין יקרא בלוג של ילדה מקסימה בת 15 חולת סרטן שכרתו לה את הרגל כי אני חייבת לעודד אותה , להיות שם לצידה , ובכלל נורא כיף לי לקרוא את בלוגה .
רק את הבלוג הזה אני יקרא ואגיב , בבלוגים אחרים לא אגיב .
תודה על העזרה ועל כל מי שעזר ( =
ואחרי חפירה ארוכה - אני נפרדת מכם ,
שלום .
אבל לא "לא להתראות" .
איסי + מסן + אימייל ברשימה , תכנסו .
אני בד''כ מחוברת .
היה לי מדהים להיות כאן אבל החלטתי שזה לא מתאים לי ,
תודה רבה לכם .
תודה ע נ ק י ת ,
וסליחה .
אוהבת המון ..
מור .

נכתב על ידי וופל עזרה ועיצובים | פשוט מור . D: , 26/8/2007 19:56  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון של פוסט עזרים אחרי הרבה זמן שלא עשיתי כזה .


למטה .

נכתב על ידי וופל עזרה ועיצובים | פשוט מור . D: , 20/8/2007 16:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כפתורים + פיקסלים + תמונות לעיצובים + מבצעים .


עידכון (עם עזרים) ~ אחרי מלאמלא זמן בלי עזרים החלטתי להביא לכם פוסט נורמלי סוף סוף .
העיצוב שלנו יהיה מוכן בקרוב D:
פה יש כל מיני דברים שהרבה זמן כבר רציתי להביא לכם, אבל לא יצא לי .
אחרי השיפוצים - פוסט הבא אני מבטיחה לכם פוסט מבצעים, שמוקדש אך ורק למבצעים ופרסים (:
בקרוב מבטיחה גם מלאמלא מדריכים באנימשיין ומדריכים כללים xS
נממ הנה כפתורי שפתיים :
מי שלוקח ל ל נ ק ק !
 



 

המון פיקסלי פרפרים :
קרדיט.

 

 

 

 

 

 

 

תמונות לעיצובים של פרחים:
שימושיות ואני משתמשת בהם המון .
לקחתם ? לינקקתם .
    

  

  

 
 

   

 







 






 

מבצעים -
(לא כולל תגובות שלי)
המגיב הראשון מקבל לינקוק בגודל 12 בפוסט הבא .
המגיב ה5 מקבל לינקוק בגודל 14 בפוסט הבא .
המגיב ה10 מקבל לינקוק בגודל 16 בפוסט הבא .
המגיב ה15 מקבל לינקוק בגודל 18 בפוסט הבא .

 

1.2. 3.  4. 5.  6. 7. 8. 9.  10.  11. 12.13. 14.  
1 -
2 -
3 - 445977
4 - 441278
5 -
6 -
7 - 455111
8 - 426016
9 - 290480
10 - 446994
11 - הדס
12 - 443289
13 -
14 - 373619
זהו מקווה שאהבתם את הפוסט ,
ומצטערת על השיפוצים שבאמת באמת באמת נמשכו הרבה הרבה ... מאוד זמן .
בגלל זה פיצתי אתכם בפוסט עזרים הזה ואני גם אפצה אותכם בפוסט מבצעים, ועוד בכמה דברים שאני לא מגלה בנתיים .
חפרתי מספיק להיום . (:
יום נעים לכולם .

 

עריכה :
אממ גמרתי את ההזמנות שלכם .
אני לא יעלה אותם כאן כי אח''כ אפחד לא יראה את המבצע וגם אני לא יעשה פוסט חדש .
אז תרשמו למבצע למקומת האחרונים וכשהוא ייגמר אני יעלה פוסט חדש עם ההזמנות .

נכתב על ידי וופל עזרה ועיצובים | פשוט מור . D: , 20/8/2007 15:35  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוופל עזרה ועיצובים | פשוט מור . D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וופל עזרה ועיצובים | פשוט מור . D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)