לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של קלמנטינה:]]..~~!!@@#$%^



כינוי: 

בת: 34

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

עוד מעט..אני כבר מרגישה את זה...... :]]


ברצוני להבהיר דבר מה חח.

כן זה הבלוג שלי, מעיין.

אמנם הוא ב-80 אחוז תמונות של לסבי-לוסקיז.

אבל יש לי הסבר משכנע: זו המצלמה שלה 0_O

כשתהא לי מצלמה..התמונות יהיו קצת מגוונות יותר.

עד אז-תסבלו בשקט .

 

כן בטח חחחXD סתם בצחוק.תהנו.להית'.


זו עומדת להיות תחילתה של תקופה מדהימה בחיי...

אני מרגישה את זה...רק עוד קצת...

:]]

מאושרת.


כשזה עמוק ,

עוצר כל העולם ואת קוטפת כוכבים. -

כשזה עמוק, שלגים של כעס בתוכך בין רגע נמסים .

-

וזיכרון אשר דוהה בתוך הלב, כואב. ובפנים שוב שלג יורד. -


בעוד 5 ימים הולך להיות היום המאושר בחיי.

סוף סוף תיתי..סוף סוף תום..קרוב!!

לא יכולה לחכות יותר..

מתגעגעת לזה כ"כ!!

שיבוא כבר.. :

-יום שבת הגדול!-

אתם אהבת חיי.


 

וגם אתה.ברור.  

                           

 

                     Slash- is my IDOL-  

   

 

ובנימה מאוהבת זו..

                          ביי!!

 

 


היום בכיתה:

לוסקי ואני שורפות פלסטיק משיעמום0_O

כל הכיתה מתמלאה בריחחח מסריחחחחח!!!

אנחנו יושבות מתחת לאף של מאור:|

אני- מאור אתה לא מריח?!?!

מאור- אני תתרן מטומטמת!!!

חחחחחחחחחחחחחח סוריי זה הצחיק אותיי :/

שום דבר אישי:]]

חח


And maybe someday you will grow,

 Maybe someday you will know,

 Maybe someday you will end these tears and go...

אין קשר לשיר/אליי כן? חח

נכתב על ידי , 23/9/2007 23:42  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaayan.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maayan.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)