לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של קלמנטינה:]]..~~!!@@#$%^



כינוי: 

בת: 34

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

בכורה ל"יהודיםםםם"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0_O סופסוףףףף!!!


טוב אז ככה, הבנתי את זה..

 

אני מכורה לספרים0_O זה נשמע כל כך חנוני ומפגר אבל מה לעשות אין לי מושג איך זה קרה.

אני פשוט מכורה לספרים! לא יכולה להפסיק לקרוא.

לא כשאני עייפה כבר והגיע הזמן לישון.

לא בזמן השיעור אפילו כשאני צריכה להקשיב.

לא בזמן שיש תכנית שאני אוהבת בטלויזיה.

לפעמים גם לא כשכולם יוצאים לאנשהו.

לא יכולה להפסיק לקרוא.

גיליתי כמה זה ממכר וכיפי,הדימיון שלך פשוט משחק במילים והופך אותן לתמונות בראש שלך איך שבא לך, איך שאתה אוהב. שום מלהק לא כופה עלייך דמות מראש מבלי להתייעץ בכלל בטעם שלך. אתה המלהק, אתה הבמאי, אתה העורך. הכל בראש שלך זה הסיפור שלך ואתה תעשה איתו מה שבא לך.אתה בוחר למי מהאנשים שאתה מחבב מאוד הדמות תהא דומה ואיך תתנהג, ואין דבר יותר כיף מזה, שאתה יכול לראות בראש שלך את כל הסרטים וכל התשוקות הכי עמוקות שלך קורות כפי שאתה רוצה.

אני חתיכת חפי היום.אבל הייתי חייבת..

להית'


היום זה קורה: ה=י=ה=ו=ד=י=ם!!

 

אני מקווה שאני אצליח לתת היום לתיתי את השרשרת שהכנתי לה כ"כ מזמן:) .

מקווה לחבק אותה בפעם הראשונה.

לא יכולה לחכות יותרררר!!!

 

אני לא מאמינה..פשוט לא מעקלת.

אין אין אושר יותר גדול ממה שאני מרגישה כרגע.

שום דבר לא יכול להרוס לי את היום.

 

היום יהיה יום טוב:]].

 

 

מקווה שגם לכם קוראים חמודים.

להית'

מעיין.

 

 

אהבות חיי.

נכתב על ידי , 29/9/2007 13:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaayan.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maayan.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)