לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No Feeling=No Pain



Avatarכינוי:  ~DoRi~

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

אבא.


אני כ"כ כועסת עלייך,על כל מה שעשית לי.

אני כועסת על הפעמים שהרבצת לאימא

אני כועסת על הצעקות שהיו בבית

אני כועסת על החישוב הגועלי שלך וההצהרה 'הבת שלך עולה לי 3000 שקל בחודש'

אני כועסת על ההתנהגות שהייתה לך

אני כועסת שבמקום לנסות לסדר דברים,ארזת תיק והלכת

אני כועסת בזה שאתה מאשים אותי בזה

אני כועסת שהכנסת אותי למצב כזה.

 

אתה זה ששבר אותנו,ואז התעלם מאיתנו,ואז הרעיף עליי כספים ואהבה,במחשבה שזה יעזור לך במאבק מול אימא.

אתה זה שהיה בנאדם גועל נפש,שלא מסתדר עם אף אחד

אתה זה שצעקת,אתה זה שהרבצת

אתה זה שנזכר להשתנות,בזמן הלא מתאים במקום הלא מתאים ועם הבחורה הלא מתאימה.

 

מכעיס אותי ההתנהגות שלך,שהשארת אותי פה בודדה במערכה.

אני צריכה לספוג את הבכי את הצעקות את המכות בזמן שאתה בבית החדש עם המשפחה החדשה,חי כמו מלך.

אתה חי כמו מלך,בזמן שהנתינים שלך נופלים ונרמסים תחתייך.

 

אתה קם כל בוקר ויודע שיש אוכל במקרר.אתה הולך לעבודה ויודע שיש לך כסף ושזה סתם כדי להעביר את הזמן.

בזמן שאני,הבת שלך,קמה כל בוקר אל הלא נודע.בזמן שאני,הבת שלך,כבר מתחילה בתהליכים של לצאת מהצבא,כדי להיות מסוגלת לעבוד ולפרנס את המשפחה,שאתה עזבת.

 

יש בי כ"כ הרבה כעסים כלפייך..זוכר לפני 3 שנים,נסענו לאילת?את הראש מהחדר של הבית מלון לא הסכמת להוציא.שקל,לא הסכמת לתת.את כל המשכורת שלי בתור ילדה בת 16 בזבזתי.

והנה השנה,נסעת לאילת עם המשפחה החדשה שלך.יצאתם למסעדות!קניתם דברים,עשיתם סיורים!

באתי לבקר אותך כשחזרת ובצחוק אמרתי 'למה לא קנית לי כלום בטיילת?' אבל שנינו יודעים שזה היה באמת.למה טלפון לא הרמת?למה עכשיו השתנת כשיכלת לעשות את זה לפני שנתיים והכל היה שונה?!

 

הרבה אומרים 'תראי איזה אבא נפלא יש לך'

איזה?כל דבר שאתה עושה זה מתוך אינטרס.

אתה עוזר לי עם הרכב,כי אם לא אתה יודע שתצטרך לתת לי הרבה יותר כסף בשביל נסיעות.

אתה לקחת אותי אלייך כשאימא העיפה אותי מהבית,בגלל המחשבה שאני יעבור לגור איתך ולא איתה,כדי שתיראה אבא טוב.

 

אז מבחינתי,לא.אתה לא אבא טוב.

כי אתה האבא שהרס לי את הילדות,אתה האבא שהרביץ כלב שלי,אתה האבא שהרביץ לאימא שלי,אתה האבא שלקח את הרגליים והלך,אתה האבא ששמע שישנתי על ספסל ואמרת 'זה לא בעיה שלי'

אתה האבא,שמצא משפחה חדשה,ונטש.

 

זה מה שאתה.הנוטש.העוזב.הבורח.

למה לא נטשת כשהייתי בת 6-7?ככה לפחות לא הייתי זוכרת בברור את הפרצוף שלך.

 

אני מאחלת לך חיים טובים,ומלאים.אני מאחלת לך אושר,ועושר אתה לא צריך,כבר יש לך.אני מאחלת לך בריאות,ואהבה,והצלחה.הדרך היחידי שאני לא מאחלת לך,זה שתקבל את המשפחה שלך בחזרה.

 

ממני,הבת שקראת לה חזירה,אפס,זונה,לא מוצלחת.



נכתב על ידי ~DoRi~ , 26/8/2012 16:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ש.ב19 ב-26/8/2012 16:47
 





41,497
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~DoRi~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~DoRi~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)