לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציקלופים (ע"ר)


בלוג עם תמונות וקטעי וידיאו של 2 בנות מחורפנות..

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

טוקיו הוטל ויציאות מצחיקות מחזירות תגובות


למטה להגיב

מי יבוא?

למטה להגיב ולכתוב מי בא

נכתב על ידי , 27/2/2008 19:39  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון!!!


היי לכולם!!

מי בא למפגש ישרא??

 

יציאות נקודותיים:

1. בשיעור ג"ג חושבים על איזה ארץ לעשות תעבודה:

לירז:אנה ניראלי אני יעשה על אפריקה

אני:כן רעיון טוב אפריקה זה ארץ

עדי:הודו זה יבשת?

אני:כן וישראל זה ים

 

2.בדרך למקיף:

חסויה:לבשתי היום חוטיני והוא נכנס לי לתחת

אני:לא אמור להכנס לי לתחת

 

3.במועדון החלל: (אנה .פ.)

לאוניד: יניב עם מי אתה עושה את העבודה

יניב:כילו שיש לי ברירה..עם נתי

לאוניד רושם בדף יניב+נתנאל

 

4.לירז הייתה אצלי:

לירז:אני נהיית חכמה מבמבה לבמבה

אני:אולי מתפגרת מבמבה לבמבה

(ניסיתי לעזור לה במתמטיקה לא עבד)

 

5.בשיעור ספרות:(אנה .פ.)

רותי(המורה):בכל שנה ושנה הילדים מתבגרים יותר ויותר

רומן: מה?? מתפגרים??

 

6.יאנה הייתה אצלי:

אני:בא לך לאכול דוריטוס(שקית גדולה)

יאנה:לא אסור לי להשמין טוב..אולי קצת

אני:נגמר כל כך מהר????

יאנה:בואי נלך להליכון

 

7.יציאות של הרמינה(המורה כן שם מוזר):

א.הרמינה:האורגזמה של בני האדם היא....

כולם צוחקים

הרמינה:אמרתי משו מצחיק??

חסוי:כן..אמרת אורגזמה

הרמינה: לא..אמרתי אורגניזם

 

ב.הרמינה:מה,זה נראלכם יער?

(כן את נראית כמו דב)

 

ג.הרמינה:אולי תפסיקו לדבר..אני מרגישה כמו בלול

(אני דומה לתרנגולת??)

 

ד.מישו שאל את הרמינה אם היא תכניס לתעודה את הציונים הטובים של מי שקיבל ציונים טובים

הרמינה: אם אני מכניסה אז אני מכניסה לכולם מ-א' ועד ת'..

(חשה ת'צמה כוכבת פורנו)

 

ה.הרמינה קוראת לרומן

הרמינה: דימה..דימה?? דימה!!

אנחנו:מי זה דימה??

הרמינה: נו..הילד הזה

רומן: קוראים לי רומן..חח

 

ו.הרמינה:ביום רביעי יש בוחן למבחן

 

8.באייסי:יוני חזר מחוג שחיה

אנה .פ.:איך היה בחוג??

יוני:מעייף

אנה .פ.: כילו מה אתה עושה שם??

יוני:שוחה..

(חחח..)

אחרי כמה דקות

אנה .פ.:מה עושה??

אנה .פ.: רגע..תביא לי לנחש..נח..חח

 

9.לילי כשאמרה ציונים של המבחן:(אנה .פ.)

לילי:רומן מה זה הכתב חרטומים הזה??

כל היום ישבתי עד שהצלחית לפענח אותו..

זה כל כך דיכא אותי שהשמנתי בגלל זה(אכלתי מלא שוקולד)

 

10.בלי שם:

אביב:אצל רומן הכל קטן

רומן: את בטוחה בזה??

(רומן סוריXX)

 

11.צח חופר לי בשכל:(אנה .ב.)

ח:נכון הוא דלביוב??(ברוסית)

צח:אתה יודע לדבר ברוסית?

ח:לא..זה סינית

צח:איזה עדה אתה?

ח:קווקזי

צח:אה..ובאיזה ארץ נולדת??

ח:בסין

צח:אהה, אז אתה יודע לדבר ברוסית?

 

 

הסוף!!

 

אנה .ב.

בשיעור מורשת רויטל המכשפה השאירה את הכוס שלה בכיתה ויצאה לרגע

איתי ירק לה בכוס

כשהיא חזרה היא שתתה ממנה

אחרי כמה זמן היא פגשה את אילנה במדרגות..עדיין עם הכוס

לגמה מהכוס ואומרת לאילנה:משו מתוק לי פה

חחח

וואלה?? הרוק של איתי מתוק..

(תחליף לסוכר)

 

ח זורק על צח סיכות מהדק

צח לוקח את הסיכות ומכניס למהדק שלו

(תופוי..(ברוסית כןן..))

 

אנה ב-אנה תעשי לי מסאז' נתפס לי הצוואר

אנה פ עושה לאנה ב מסאז'

אנה ב-כן..בדיוק שם..כן..שם..זה טוב..אהה

אבא של אנה ב-אנה??מה קורה שם??

 

לנטלי ולדמן:

 

נ.ב-פוסט זה מוקדש לזכרה של דודה של אנה .ב. ז"ל..

ולזכרה של החתולה של אנה .פ.(רקסי) ז"ל=[[

ולזכרה של הילדה שעליה העבירו את ההודעות השרשרת באייסי(זאת שהתאבדה) ז"ל..

 

ובכל זאת..מי בא למפגש???

נכתב על ידי , 27/2/2008 18:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanki&the big city אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anki&the big city ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)