לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה להיות אני


אבל לא יודעת איך..

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שקופה


הם כל הזמן מסתכלים

בונים ומחפשים

הם לא מכירים אבל עדיין שופטים

מתכלת במראה ועדיין לא רואה

מחפשת מה הם רואים באמת

צלית גדולה שחורה אך בהירה

משתקפת מולי אבל זו לא אני

אנ רואה אותי אחרת

רואה אותי מחייכת שם למעלה על קשת

צוחקת בקול ועליהם לא חושבת

רואה אותם שם למטה בוהים

מתי קיבלתם רשות להעיר

אני רוצה להיות שקופה להיעלם מכאן

נכתב על ידי , 24/10/2007 02:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מישהו


בחושך הקר נעלמה שם דמותי

תחזרי אליי אל האור הנצחי

אל תלכי לי אל תעלמי

כי אם את שם אז מי כאן בשבילי

 

אז שוב אני לבד כאן רק עם עצמי

מדמיינת מישהו שיאהב גם אותי

מתחננת למישהו ששומע שיציל אותי

שלא ייתן להם לשתות את דמי

 

אז אם שם מישהו שומע אותי

תלחש אליי משהו שיהיה רק לי

תשיר לי בלילה כשהגשם בחוץ

ואל תעזוב כשתשתגע נפשי

 

נברח מכאן לבד אחד עם השני

נכתב על ידי , 17/10/2007 04:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איבדתי


אני פה, לרגע לא הלכתי

אני עוד פה אך לרגע שכחתי

איפור כבד וסיגריה אחר סיגריה החלפתי

בתמימות הילדים שאותה לעזאזל כבר מזמן שלחתי

 

רוצה לחזור למה שכבר איבדתי

למי שהייתי לפני שאת המניאקים שם פגשתי

מחפשת את עצמי ורואה רק חור שחור

איפה אני קח אותי אל האור בבקשה תוציא אותי מהשחור

 

נכתב על ידי , 15/10/2007 23:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^^ אור ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^^ אור ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)