לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm Just a Kid


עוד לא ראיתם כלום

Avatarכינוי:  -Cold Heart-

בן: 30

ICQ: 270932868 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

נו?? מה אתם אומרים???


נו... מה אתם אומרים על העיצוב החדש שלי?

תגיבו על זה ווקשה אני רוצה לדעת אם זה פסדר...

 

 

תקפצו לבקר שוב ומקווה לכם גלישה נעימה!!! =]]

 

 

אהה כן פתחתי טבעת :-שחור לבן ואפור- אז הייתי שמח שתשלחו הזמנה !!!

כולם מוזמנים טוב יאללה ביי תגיבו ומה יהרוג אתכם להגיב?!?!?!

נכתב על ידי -Cold Heart- , 23/8/2007 17:37  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תן ב-12/7/2012 06:27
 



מתגעגע ולא מבין לאן הלב שלי נוסע... חזרתי !~!~!


היי כלבי בלוג !!!!

 

חזרתי מירושלים נסעתי לשם לאחותי שהולכת להיות עורך דין עשירה חח =]]

היה מאזה כיף!!!      הייתי שם 3 או 2 ימים :

יום הראשון :

נסעתי באוטובוס בבוקר לירושלים ממש משעמם ואז הגעתי ... בלה בלה בלה לא חשוב

הגעתי למעונות של אחותי (קוראים לה ליבי)

ואז אני וליבי יצאנו לטייל וכל מיני הלכנו לאיטליה חח אני מתכוון שהלכנו לפסטיבל הפסטה היו שם אופרות פעם ראשונה שלי חח =]] היו שם מלא דברים של איטליה אז אני כיאילו הייתי באיטילה חח =]]

הייתי שם עד הערב...

(זה היה יום ביש מזל - קרו לי מלא דברים רעים - לא נדבר אל זה)

 

יום שני :

יום מזל דווקא - קרו מלא דברים מגניבים ו...

שכחתי!!!!!

חח אתם בטח חושבים שוואי איזה דפוק שכח וואלה זה די דפוק חח

 

יום שלישי :

 

ליבי סחבה אותי לקונצרט של פסנתר וקסילופון או משו...

שעמום!!!!

אחרי זה הלכנו לאכול אני הזמנתי ספגטי וכל מיני רטבים לא חשוב ואז נסענו לבאר שבע חזרה זה בא לי בהפתעה שליבי נסעה גם!!!

 

טוב וזהו והנה אני כאן!!!

 

עכשיו אני רוצה להגיע לקטע של הכותרת!!!

 

אנה אם את קוראת את זה (אנה זאת זו שמגיבה מלא חח =]]

תדעי לך שאני ממש מתגעגע אלייך את לא עונה לי באיסיי וכל מיני ותדעי שאם איכשהו פגעתי בך אז אני מצטער ממש ממש מצטער!!!

 

!!!!I M SORRY

 

תגיבי לי באיסיי או פה אני מאזה מתגעגע אלייך !!!

נכתב על ידי -Cold Heart- , 17/8/2007 20:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנה ב-30/8/2007 14:32
 



...


אתסבבימול משבע בערב עד 2 בבוקר הייתי הקניון וטיילתי וקניתי גם דברים לשנה הבאה וכל זה היה מה זה כיף!!!!

 

קניתי את כל הדברים שאני צריך:

תיק פצצה!!!!

יומן - פחחח לא כזה אכפת לי

מחברות - העיקר מחברות אפילו שאני לא כותב בשיעור

קלסרים - רק בשביל הציון

מה עוד?!?!?!

אממ

אהה כן...

אם התיק באה כזאת ערכה "התיק הממולא"  לא יודע ולא משנה אחותי לקחה שם את כל הדברים כמעט!!!

קניתי את הכל בקרביץ או משו כמו זה...

קיץ קץ היה כיף (יאי מי)  תתחדש!!! סבבי

 

טוב...

 

יש ילדה אחת קוראים לה אנה (זאת הילדה הזאת שמגיבה הרבה) חח

לא שאני מאוהב בה או משו סתם פשוט אני מקדיש לה פוסט כי היא מגיבה מלא !!!! סבבי

 

 

אז אנה תודה והנה אני מעדכן את הבלוג!!! חח =]]

 

ואנשנושים בואו לבקר שוב  !!!

בקרו באתרים האלה:

 

יותר נכון באתר הזה:  חח =]]

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=442249

 

יאללה ביי


נכתב על ידי -Cold Heart- , 7/8/2007 13:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היהלום מהדרום ב-8/8/2007 12:09
 



לדף הבא
דפים:  

536
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Cold Heart- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Cold Heart- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)