לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תורת ההיגיינה הנפשית


בייגלה זה אחלה של בוטן...אם בוטן הוא בכלל סוג של בייגלה..אני לא יודעת..זה תגידו אתם..........ובכל זאת, למי בא קפה?..

Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

יערה:


קמתי היום בשש וקצת בבוקר להשתוללותן של אחותי ובנות דודותי..

אחרי כמה שניות קמתי על רגלי ואמרתי בקול רם וברור (ברור יחסית למשהו שבדיוק התעורר..) "וווווייייייייי הוווווווו!! אני בת 16!"

בת דודה שלי אמרה "איזה כיף לך..", ואני חייכתי וחזרתי לשון.

.

.

.

סיפור מקסים

.

.

.

עכשיו הבנות רואות את הסרט "דמעות של גמל"..ואני נהנת מהמאוורר..

.

.

.

בערב אני הולכת עם כמה חברות לפיקניק! החלטתי על קצת כי ידעתי שאם אני אנסה לעשות עם הרבה אז אפחד לא יבוא וזה יצא מעפן..

.

.

.

טוב..אין לי כח..אני עפתי לי לאנשו..

.

.

.

I love Avital

נכתב על ידי , 12/8/2007 09:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יערה:

 

לאביטל בא ספגטי ברוטב צ'ילי

 

אני לא יודעת למה..

 

לפני כמה ימים (יום שבת אחהצ) הלכתי לי עם אחותי הקטנה לגן השעשועים..וכמובן דרכתי על דבורה..זה כאב יותר מבדרכלל (כרגע גיליתי שאני יושבת על כסא שבור..?) קיצור..מסתבר שזה מזוהם וכאלה..כי זה התנפח בטירוף ועכשיו אני צולעת וכואב לי ואני מסכנה תרחמו עלי.........................

אבל אני לוקחת אנטיביוטיקה (אני שונאת שיש לי אפצ'י והוא לא יוצא!!) ועכשיו זה יותר טוב..........

 

אביטל לובשת חולצה הודית בצבע תכלת ותוהה מדוע זה מענין מישהו...אבל אני אסביר לה שזה לא משנה כי מי כבר קורא תבלוג הזה??

 

והיא עדייין רוצה ספגטי ברוטב צ'ילי..

כעבור כחמש דקות:  אביטל: אני עדיין רוצה ספגטי ברוטב צ'ילי!?

 

...אביטל:

 

הנה הסקופ השבועי! :    עוד כחמישה ימים ליערה יש יומולת!... ביום ראשון ה- 12 באוגוסט ..  מזל טוב!!!

 

ו.. זהו רק ליידע אתכם חיחי בתקווה שאנשים קוראים את זה.. :-)

 

הסקופ ה- 2 :   (עדיין מהפוסט הקודם..)   אני עוברת דירה!! ועדיין לא מצאתי אותה.. אני מסתובבת עם אמא שלי במשרדי תיווך משעממים והולכת לראות דירות מצחינות עיר1  (שם בדוי)..

ולא בא לי בכלל לעזוב את ביתי.. או את עיר 2 (שם בדוי).. כפרה עלייך!

 

יערה:........אביטלי כפרעליך..את בעצמך אמרת שזזה גם די מגניב לעבור..יענו חדר חדש וכאלה..זה אחלה בחלה!(:

וחוץ מזהההההה בסדר..זה יהיה קצת סיוטי בזמן הקרוב אבל זה יגמר מהר..אתן תמצאו בית סבבישן ותעצבו אותו ב"עיצובי ורדה בעמ"!! והכי חשוב, אם תגורי בעיר 1 תהיי קרובה אלי!!!!!!!!!!! (:

 

כן..יש לי עוד מעט יומולדת אבל אם אני לא אתחיל לדחוק באנשים לארגן לי משו אז די נדפקתי.. אבל שיהיה.........

:)

 

אז זהו לבלוגיינו היום.....

בה ביי

בברכת אחלה גבשת של דמל..  

 

 

 

נכתב על ידי , 7/8/2007 17:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

              אני עוברת דירה

 

 

אני פשוט לא מאמינה..

לפני בערך חצי שעה אמא שלי בישרה לי את הבשורה:

דוביק, מי שמשכיר לנו את הדירה , החליט שהוא מוכר אותה?!  ומעיף אותנו מהדירה באכזריות!?

ככה שלי ולאמי יש חודשייייים , אני חוזרת.. רק חודשיים   למצוא לנו דירה .   :- |  

 

..

.....

 

           אבוי

נכתב על ידי , 4/8/2007 23:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjustus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על justus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)