לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ALL I Need Is Love




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


ממממ...

עיצוב חדש!!!



XD

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2007 18:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ממממ....

אתמולללל היה כיףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!

כל הבנותתת ביחדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!

בחיים שלי לא נהנתי ככה !!!
נסטי, נטע, קסניושקה זנוב,קסניושקה ,רגינושקה, תמרה,מריאנה,אלה,לובה

היה לי מאוד כיף אתמוללללל

אני מקווה שזאות לא הפעם האחרונה שאני יצאה איתכםם!!!

אני פשוט לא ישכח את זה בחיים כל כך נהנתי!!
מממ.. חוץ מזה הכל ישן

מחר מבחן בהבעהה!!!

בעה ביי



נכתב על ידי , 17/11/2007 18:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מממ... עידכון+עיצוב

 

 

אז ככה אחרי שנה שלא הייתי פה אני פהה!!!!!
החודש השלישי בטכני!!

מבחניםםםם =\

ואני תמיד מקבלת ציון לא טוב הציון הכי גבוה זה 84==>היסטוריה!!!

ביום רבעי מסיבת כיתה בביצפר =\

מ6 בערב עד 9

ממ זהוו

סבינה מזל טוב ביום רבעי הזה את שבועיים על המוצצת!!!!! XD

בעה ביי

 

תמונה:





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בעה בייי!!!!!

נכתב על ידי , 12/11/2007 20:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 356685607 

תמונה




1,462
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnGeL FrOm HeLL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnGeL FrOm HeLL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)