לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

REUT&ELAD

Elad i love you


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

רעות+אלעד


מאמי שלי...

 

i love you

 

מותק... אם רק היית יודע כמה שאני אוהבת אותך בוטן שלי.... אז... רק אז.. היית מבין הכל..

 

אלעדי אתה כל-כך מעריך אותי ואוהב אותי ולפעמיים אני חושבת מה דבר כמוך עושה איתי?? אתה כזה מושלם! באת מגיע לי את כל הטוב שיש בך? אתה כל-כך אוהב אותי ומעריך אותי ולא מוותר עלי לומרות שאני די מעצבנת... זה מרגש אותי אני מקווה בשביל שנינו שנחזיק עוד הרבה אם רק נוכל ושהיה לנו קל ונעים... אוהבת אותך לעד דובון שלי.

 

יש לי דבר אחד להזכיר לך... משו שבחיים לא אשכח.. משהו שמילא את ליבי באור ודמעות שמחה..

 

תודה לך...

לפעמים אני שוכח, איך זה לחיות בלי אהבה. כל השנים שלנו יחד, נראות כמו יום אחד. עם הזמן שחולף, אני שב ומתאהב, ורק רוצה להודות, לומר את שבלב. לפעמים מרוב שטוב לי, אני שוכח את הרע. איתך הכל כל כך רגוע, אין שום דבר נורא. והעתיד מחייך, זה הכל בזכותך, מה נותר לבקש, מלבד אהבתך? תודה ליפה שלי, הנסיכה שלי, המהממת.. תודה שהבנת אותי כל השנים האלה ואין, עוד אחת כמוך, שתאהב אחד כמוני. את, בשבילי את כל העולם, כל העולם. את לא אחת שמוותרת ,את נלחמת בשבילי. ולא נותנת לי ליפול, תמיד את לצידי. יודעת לאהוב, וסולחת לי בלי סוף. בלעדייך לא אוכל, גם דקה אחת לחיות. תודה ליפה שלי, הנסיכה שלי, המהממת.. תודה שהבנת אותי כל השנים האלה ואין, עוד אחת כמוך, שתאהב אחד כמוני. את, בשבילי את כל העולם, כל העולם.

 

מאמי... אתה אפ'עם לא מוותר עלי ותמיד שם שצריך אותך אתה כל כך אוהב אותי וכיף לי לראות את זה כמה שאתה מעריך אותי ומבין אותי יותר מכל בנאדם בעולם... ילד מסטול שלי תזכור שאני ואתה זה לתמיד... אני תמיד פה למענך. כיף לי לדעת שיש ילד בעולם שבאמת אוהב ומעריך אותי! אתה ילד מותק פשוט חכם ויפה ומקסים כל דבר אתה עוזר לי שתדע שאין כמוך בכל העולם! אוהבת אותך בוטן שלי! אני לא מוצאת מילים לכתוב כדי להראות לך כמה שאתה מושלם אתה יותר מהכל! וכדי לך להתחיל להפנים את זה אתה הילד הכי חמוד ומושלם אני מקווה שיהיה לנו עוד הרבה ימים ושנים טובים ונעימים... אבל גם שיהיו קצת ריבים אחרת יהיה משעמם :) שתדע שכיף לי איתך ושאני מיייטוורייפיית עליך ילדדד ריסים! העיניים שלך תמיד איתי :)! מקווה שתמיד יהיה לנו טוב ושמח הלב שלי פועם בזכותך תזכור ואני בטוחה שגם ככה איתך... סופרת את השניות, הדקות, השעות והימים עד שתחזור...

 :(  ... שלך לעד אוהבת 

                                      רעות.

 

נכתב על ידי ~קומפי~ , 1/8/2007 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ~קומפי~

גיל: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~קומפי~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~קומפי~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)