לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  טוניקה.

גיל: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הברכה שאני הכנתי לנופרי.


?Hi you gay's! what's up

,HOOOOO yap hi nofri

נופרי זה בעצם העמוד שיש,

בו את הברכה המעוצבת

שהכנתי לך, ועוד כמה מילים.


 

הברכה לא תיארה לדעתי מספיק,

כמה שאני אוהבת אותך.

כמה שאת חשובה לי.

וכמה שאת מדהימה לדעתי!
אני כ"כ אוהבת אותך שאין לתאר,

את עזר לכל בנאדם שמכיר אותך.

אני שמחה הכי בעולם שהכרתי אותך.

 

תמיד אבל תמיד אבל תמיד,

פה בשבילך!! 33333333>

טוניקה.

נכתב על ידי טוניקה. , 8/8/2007 14:05  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נופרי שלי, וכולם :]


ששששש.... תיהיו בשקט! לנופרי המאפין הגדול שלי יש יומולדת,

ב - 16.8, והכנתי לה בלוג הפתעה.

בבקשה אל תגלו לה.

 

אז נופרי,

אם את קוראת את זה סימן שאו מישהו גילה לך על הבלוג.

או שהגיע התאריך לשמחות, ו..היום זה השש עשרה לשמיני,

ונתתי לך את כתובת הבלוג, אז המון המון מזל טוב33>

אני מתה עלייך הכי בעולם! והבלוג אמור להראות את זה.

 

אוהבת הכי בעולם,

טוניקה.

 

נכתב על ידי טוניקה. , 8/8/2007 13:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





309
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוניקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוניקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)